pluche reinigen
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-08-2005 12:50 #1050840
door Mathy van Nisselroy
pluche reinigen is gemaakt door Mathy van Nisselroy
Wie kan me vertellen hoe ik het pluche van autozittingen kan reinigen zonder het pluche te beschadigen. Heb op een oude zitting geprobeerd met een Kärcher stoomreiniger, maar kreeg vleugstrepen en "smelt"vlekken. Ieder advies stel ik op prijs. groeten, John
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-08-2005 13:29 #1118242
door Willem van Strik (GAST)
<p />
Volvo levert reinigingssets voor de stoelbekleding. Eric de Bree heeft hier zeer goede ervaringen mee.
Volvo 764 GLE 1985 B28E 250.000 km
Volvo 745 1990 B230F LPG 418.418 km
User error. Hit any user to continue.
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Volvo levert reinigingssets
<p />
Volvo levert reinigingssets voor de stoelbekleding. Eric de Bree heeft hier zeer goede ervaringen mee.
Volvo 764 GLE 1985 B28E 250.000 km
Volvo 745 1990 B230F LPG 418.418 km
User error. Hit any user to continue.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-09-2005 22:09 #1119313
door V700 register
Het pluche in mijn auto verkeert in goede staat, maar is na 15 jaar aan een schoonmaak beurt toe.
Omdat niemand binnen de club een goed idee had, ben ik op zoek gegaan naar een oplossing.
Die heb ik gevonden en het resultaat is prima.
Ik heb gebruikt: KIWI Peli tapijtreiniger voor meubelstoffering. Plastic fles met vloeistof. Eu.7,50/500ml
Werkt als volgt:
Voor gebruik fles goed schudden
Bekleding stofvrij maken (goed kloppen en zuigen)stof dat er niet meer inzit kan dan niet meer vervuilen..
Voeg 1 dop van het product toe aan 12 doppen water en maak eem stevig schuim door herhaald inknijpen van een spons.
Versprijd het schuim luchtig en regelmatig (laagje) en laat 2 minuten inwerken.
Wrijf het oppervlak met een droge doek krachtig schoon, doek regelmatig omkeren.
Ca. 1 uur laten drogen en evt losgekomen vuil opzuigen.
Ik heb de behandeling 2 x uitgevoerd.
Ik heb een halve fles gebruikt en de stoelen zijn prachtig schoon en de kleur is terug.
Een aanrader.
Vr.groet,
John
john pezie
Beantwoord door V700 register in topic pluche reinigen een succes
Het pluche in mijn auto verkeert in goede staat, maar is na 15 jaar aan een schoonmaak beurt toe.
Omdat niemand binnen de club een goed idee had, ben ik op zoek gegaan naar een oplossing.
Die heb ik gevonden en het resultaat is prima.
Ik heb gebruikt: KIWI Peli tapijtreiniger voor meubelstoffering. Plastic fles met vloeistof. Eu.7,50/500ml
Werkt als volgt:
Voor gebruik fles goed schudden
Bekleding stofvrij maken (goed kloppen en zuigen)stof dat er niet meer inzit kan dan niet meer vervuilen..
Voeg 1 dop van het product toe aan 12 doppen water en maak eem stevig schuim door herhaald inknijpen van een spons.
Versprijd het schuim luchtig en regelmatig (laagje) en laat 2 minuten inwerken.
Wrijf het oppervlak met een droge doek krachtig schoon, doek regelmatig omkeren.
Ca. 1 uur laten drogen en evt losgekomen vuil opzuigen.
Ik heb de behandeling 2 x uitgevoerd.
Ik heb een halve fles gebruikt en de stoelen zijn prachtig schoon en de kleur is terug.
Een aanrader.
Vr.groet,
John
john pezie
Moderators: Jerry Stam