Startproblemen 740
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-08-2005 22:15 #1050749
door V700 register
Mijn Volvo 740 uit '89 (gas) start soms wel en soms niet.
Eerst was het zo dat als ik met warme motor wilde starten hij wel ronddraaide maar hem niet 'pakte'. Na een minuutje wachten startte hij alsnog.
Daarna begon het gedonder ook met koude motor :hij startte wel of hij startte niet.Het minuutje wachten hielp niet meer en de wegenwacht moest erbij komen. Oude benzine werd 'weggereden' en nieuwe getankt. Leek de boosdoener te zijn maar helaas begon het gedonder weer opnieuw.
Wegenwacht voor 2e keer erbij: starten met inspuiting van ether.Hij start wel.
Garage weet niet wat het is. Wie heeft een oplossing of weet waar het aan kan liggen?
<p />
Startproblemen 740 is gemaakt door V700 register
Mijn Volvo 740 uit '89 (gas) start soms wel en soms niet.
Eerst was het zo dat als ik met warme motor wilde starten hij wel ronddraaide maar hem niet 'pakte'. Na een minuutje wachten startte hij alsnog.
Daarna begon het gedonder ook met koude motor :hij startte wel of hij startte niet.Het minuutje wachten hielp niet meer en de wegenwacht moest erbij komen. Oude benzine werd 'weggereden' en nieuwe getankt. Leek de boosdoener te zijn maar helaas begon het gedonder weer opnieuw.
Wegenwacht voor 2e keer erbij: starten met inspuiting van ether.Hij start wel.
Garage weet niet wat het is. Wie heeft een oplossing of weet waar het aan kan liggen?
<p />
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Timen Smit
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-08-2005 22:34 #1117859
door Timen Smit
Heb je het startrelais al eens gecontroleerd? Dat is het rechthoekige witte relais met codeno ... 603 of ...508
Groet Timen
Beantwoord door Timen Smit in topic Startproblemen
Heb je het startrelais al eens gecontroleerd? Dat is het rechthoekige witte relais met codeno ... 603 of ...508
Groet Timen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-08-2005 18:24 #1118438
door V700 register
Het was een van de startrelais welk nr weet ik niet precies,maar hij start weer als de beste bedankt Timen voor jou tip
groetjes Gezinus
Beantwoord door V700 register in topic startproblemen
Het was een van de startrelais welk nr weet ik niet precies,maar hij start weer als de beste bedankt Timen voor jou tip
groetjes Gezinus
Moderators: Jerry Stam