tijdens rijden in bergen afslaan op benzine.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-07-2005 15:54 #1050641
door V700 register
Mijn 945 met 405dkm LPG heeft helaas het volgende mankement:
Tijdens het rijden in heuvelachtig en bergachtig terrein, begint die soms onregelmatig te lopen op benzine en slaat af. De brandstoftank is dan altijd iets minder dan halfvol.
Hij wil dan niet meer op benzine, maar nog wel redelijk op LPG lopen. Het resetten van de brandstofcomputer is het enige dat helpt. Daarna doet die t weer normaal, en heeft die ook voldoende trekkracht met caravan.
Mijn is wel opgevallen dat er nadat die de symptomen weer vertoond, dat er een slangetje bij het blok is losgeschoten, volgens mij een vacuumslangetje.
Ik hoop van harte dat iemand hier iets mee kan.
Michiel
tijdens rijden in bergen afslaan op benzine. is gemaakt door V700 register
Mijn 945 met 405dkm LPG heeft helaas het volgende mankement:
Tijdens het rijden in heuvelachtig en bergachtig terrein, begint die soms onregelmatig te lopen op benzine en slaat af. De brandstoftank is dan altijd iets minder dan halfvol.
Hij wil dan niet meer op benzine, maar nog wel redelijk op LPG lopen. Het resetten van de brandstofcomputer is het enige dat helpt. Daarna doet die t weer normaal, en heeft die ook voldoende trekkracht met caravan.
Mijn is wel opgevallen dat er nadat die de symptomen weer vertoond, dat er een slangetje bij het blok is losgeschoten, volgens mij een vacuumslangetje.
Ik hoop van harte dat iemand hier iets mee kan.
Michiel
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-07-2005 21:15 #1117236
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic kwaaltje
Hallo Michiel,
het onregelmatig lopen en uitvallen van motoren blijkt in 99% van de gevallen aan gescheurde, poreuze of loszittende slangen te liggen. Op het forum is meermaals melding van dit euvel gemaakt en vaak was het toch slijtage aan slangen de oorzaak. Zoek even op dit forum en je zult zeker een en ander vinden.
Groet,
Roger
het onregelmatig lopen en uitvallen van motoren blijkt in 99% van de gevallen aan gescheurde, poreuze of loszittende slangen te liggen. Op het forum is meermaals melding van dit euvel gemaakt en vaak was het toch slijtage aan slangen de oorzaak. Zoek even op dit forum en je zult zeker een en ander vinden.
Groet,
Roger
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-10-2005 21:18 #1121086
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic carburateur
hallo Michiel
dit probleem hadden wij ook in oostenrijk
(met carburateur(pierburg))
waarschijnlijk raakt hij van slag wanneer hij vaak van helling
en steilheid verwisseld
de vlotters werken dan niet precies zoals op vlak terrein
Groet,
Danny
dit probleem hadden wij ook in oostenrijk
(met carburateur(pierburg))
waarschijnlijk raakt hij van slag wanneer hij vaak van helling
en steilheid verwisseld
de vlotters werken dan niet precies zoals op vlak terrein
Groet,
Danny
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-10-2005 10:12 #1121111
door V700 register
volgens mij is een 900 nooit met carburateur geleverd...vlotters heb je bij een injectie-auto niet
als alle slangen OK zijn zou ik het zoeken in de brandstof toevoer: verstopt filter, kapotte opvoerpomp in de tank.
Beantwoord door V700 register in topic volgens mij is een 900
volgens mij is een 900 nooit met carburateur geleverd...vlotters heb je bij een injectie-auto niet
als alle slangen OK zijn zou ik het zoeken in de brandstof toevoer: verstopt filter, kapotte opvoerpomp in de tank.
Moderators: Jerry Stam