Tsjechische site met nummers en plaatjes
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-06-2005 23:53 #1050326
door Mathy van Nisselroy
Tsjechische site met nummers en plaatjes is gemaakt door Mathy van Nisselroy
Hallo Volvisti
Ik kom net deze Tsjechische site tegen. Helaas spreek ik geen Tsjechisch en staan er ook geen prijzen bij. Maar wel plaatjes.
www.saabtuning.cz/volvo/dily.htm
Groetjes
Mathy
Ik kom net deze Tsjechische site tegen. Helaas spreek ik geen Tsjechisch en staan er ook geen prijzen bij. Maar wel plaatjes.
www.saabtuning.cz/volvo/dily.htm
Groetjes
Mathy
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-07-2005 00:16 #1115800
door V700 register
Hallo Mathy,
<p />
interessante Site, bedankt hoor.......
Groet
Helmut
I hobs oda i hobs net
Beantwoord door V700 register in topic Tschechische site
Hallo Mathy,
<p />
interessante Site, bedankt hoor.......
Groet
Helmut
I hobs oda i hobs net
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-07-2005 09:20 #1115808
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic lenen?
Leuke site. Is het een idee al die plaatjes te "lenen" en vast in deze site te hangen? met onderdeelnummer, naam en uitleg bijv. De plaatjes zijn zo te zien mooi klein dus veel plaats zouden we er niet voor nodig hebben..
Johan
Johan
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-07-2005 09:38 #1115810
door Mathy van Nisselroy
Hallo Johan
<p />
Is zeker een goed idee. Maar ik zou wel even vragen wat de maker van de site er van vindt. Hij (of misschien wel zij) heeft hier zo te zien veel werk in gestoken. En om het dan zomaar "te jatten", dat zou ik niet correct vinden. Maar mijn Tsjechisch is net zo goed als mijn Fins, Birmees en Zuid-Libanees.
<p />
groetjes
<p />
Mathy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Re: lenen?
Hallo Johan
<p />
<p />Admin schreef : Leuke site. Is het een idee al die plaatjes te "lenen" en vast in deze site te hangen? met onderdeelnummer, naam en uitleg bijv. De plaatjes zijn zo te zien mooi klein dus veel plaats zouden we er niet voor nodig hebben.. Johan
Is zeker een goed idee. Maar ik zou wel even vragen wat de maker van de site er van vindt. Hij (of misschien wel zij) heeft hier zo te zien veel werk in gestoken. En om het dan zomaar "te jatten", dat zou ik niet correct vinden. Maar mijn Tsjechisch is net zo goed als mijn Fins, Birmees en Zuid-Libanees.
<p />
groetjes
<p />
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-07-2005 17:04 #1115867
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic copyright
Je hebt natuurlijk gelijk, het zou ook geen plat copieren moeten zijn maar de onderdelen gebruiken om een 700/900 database van onderdelen te bouwen, we kunnen de info ook ergens anders vandaan halen. Waar zou de maker van de site de foto's vandaan hebben, zelf genomen?
Johan
Johan
Moderators: Jerry Stam