Motor Management
- V700 register
- Nieuw lid
-
Een tijdje terug bij de garage geweest. Ik heb al een langlopend probleem met mijn auto (nou ja zolang als ik hem al heb) waarbij hij eigenlijk niet (goed) loopt op benzine. Eigenlijk geen problemen met het rijden op gas (behalve dan dat hij niet rijdt als hij met CO aan de APK norm voldoet). Maar het is wel lastig omdat hij start op benzine.
Nu waren de techneuten aan het kijken of de computer in een soort van test programma gezet kon worden. Ik geloof dat het pinnetje dan in gaatje 2 moet (op contact) en dan 3 keer 1,5 seconde de knop achter elkaar indrukken. Dit werkte niet zoals zij dat hadden gehoopt/verwacht. Is er meer documentatie te vinden over de mogelijkheden van de computer en wat de resultaten zouden moeten zijn?
Marc
PS: Ik heb de LH2.4
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Johan
- V700 register
- Nieuw lid
-
Kijk hier maar eens en zoek naar LH 2.4 blz.1 .pdf
forum.volvo700vereniging.nl/discus4/messages/10/14342.html
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Hedwig Lambrechts
- Nieuw lid
-
EZ116K is een onstekingssysteem.
LH Jetronic 2.4 is een brandstofsysteem.
Het is dus geen kwestie van <u>of.</u>
Hedwig
Hedwig Lambrechts - Lidnr.112
782 1988 B280E - H 1991 B230FT+
There is no substitute for driving a 780 </str< />
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Hedwig Lambrechts
- Nieuw lid
-
Kan de beste overkomen Wouter maar het helpt als je al eens op het vraagteken klikt dat achter sommige woorden verschijnt. Een prachtige realisatie van onze webmaster Johan.
Hedwig
Hedwig Lambrechts - Lidnr.112
782 1988 B280E - H 1991 B230FT+
There is no substitute for driving a 780 </str< />
- V700 register
- Nieuw lid
-
Groet, Wouter
- V700 register
- Nieuw lid
-
helaas werkt de bovenstaande link niet. Ben ook op zoek naar dat pdf-bestand van de verschilende spanningen aan de poorten. Wie kan mij helpen?
Heb sinds kort last van een stuiterend stationair met benzine en de computer geeft aan 2 - 3 -2 aan: valse lucht of verstuivers. Heb alles uitentreuren nagekeken, maar nog niets kunnen vinden.
Het betreft een 940 uit 1994 met Necam LPG installatie.
Alvast bedankt!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hej hej, hier de links. De eerste <a href="/?q=node/376" target="_blank">node/376</a> en de tweede <a href="/?q=node/374" target="_blank">node/374</a> Hej dÃ?Â¥ Toon moderatorflyingdutcman181 schreef : helaas werkt de bovenstaande link niet. Ben ook op zoek naar dat pdf-bestand van de verschilende spanningen aan de poorten. Wie kan mij helpen? Heb sinds kort last van een stuiterend stationair met benzine en de computer geeft aan 2 - 3 -2 aan: valse lucht of verstuivers. Heb alles uitentreuren nagekeken, maar nog niets kunnen vinden. Het betreft een 940 uit 1994 met Necam LPG installatie. Alvast bedankt!