voor alle sportief georiënteerde aanpassingen anders dan Motortuning

groupbuy sportieve stabilisatorstangen!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-03-2010 16:40 #820945 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic groupbuy sportieve stabilisatorstangen!
Dat klinkt goed!!! :)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-03-2010 19:33 #820967 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic groupbuy sportieve stabilisatorstangen!
Toch jammer van het zwart... Een fel kleurtje zou mooier zijn geweest.

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-03-2010 19:44 #820974 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic groupbuy sportieve stabilisatorstangen!
ja ik had persoonlijk gedacht dat ze Dai-blauw gecoat zouden worden.

er waren wel nogal wat probleempjes met die gast van de poedercoating; volgens mij heeft die vent teveel verfdampen ingeademd ofzo

ik had expliciet gevraagd om mijn stang gewoon blank gestraald te laten en niet te coaten; het enthousiaste verspaningsbedrijf heeft alle stangen naar de coater gestuurd en die is vervolgens enthousiast gaan stralen en coaten; zonder zich herinnerd te hebben dat er 1 van 25mm blank moest blijven na het stralen. Dai heeft toen die ene opnieuw laten stralen en duidelijk gemeld dat ik hem zelf van de juiste kleur zou voorzien. wat heeft die lul toen gedaan; lukraak in die kleur gecoat (maar wel verkeerde tint dus) met de vette vingers nog in de coating gedrukt; zag er niet uit dus! uiteindelijk heeft dai die zelf maar ergens anders weer blank laten stralen; en toen was het weer opgelost..

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-03-2010 20:34 #820989 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic groupbuy sportieve stabilisatorstangen!
Dan had hij die van mij ook wel blank mogen stralen... :D

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-03-2010 20:42 #820990 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic groupbuy sportieve stabilisatorstangen!
ja zeg, komt ie nu mee:D

het probleem met poedercoating is dat het ontiegelijk hard is; wil je het weg stralen dan ben je daar even mee bezig qua tijd. als ik hier in nl bij mijn adres dus poedercoating wil verwijderen ben ik aan stralen gewoon veel meer geld kwijt.

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-03-2010 20:48 #820991 door Jeroen van Bodegom
Tja... Als ik eerder had geweten dat ze saai zwart gecoat zouden worden had ik dat ook wel wat eerder gezegd... :D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-03-2010 20:56 #820993 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic groupbuy sportieve stabilisatorstangen!
Hm. Een fel kleurtje zou inderdaad wel fraai zijn geweest. Maar hee, je ziet er straks als het goed is helemaal niets/weinig meer van, dus ik vind het prima. Ik heb in ieder geval weer een leuk klusje te doen straks! :D

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-03-2010 21:02 #820994 door Jeroen van Bodegom
Inderdaad, misschien lijkt het wel zo, maar mij hoor je niet klagen hoor... Ik ben erg benieuwd naar de drastische verbetering van het weggedrag straks i.c.m de polybushes, verlaging en Koni's... :D

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-03-2010 15:29 #824838 door Anjo van den Akker
updaaaaaaaaaaaate

de stangetjes zijn bij mij thuis aangekomen, met een beschadigde laklaag... op dit moment liggen ze bij de poedercoater om ?cht poedercoating te krijgen, het was namelijk een normaal laklaagje (Dai is op dit moment ook bezig met de engelse coater om z'n geld terug te krijgen want dit was niet de afspraak)

ik verwacht dat ze met een week of 2 klaar zijn!

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-03-2010 22:16 #824867 door Jeroen van Bodegom
Ja, die laklaag was duidelijk minderwaardig t.o.v. een poedercoating. 0.007 mm dik... :nono:
De stangen op zich zijn daarintegen wel lekker dik! Echt duidelijk een enorm dikteverschi ten opzichte van de originele, zelfs zonder ze naast elkaar te zien! :D

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC