V340R ophanging GT dempers RVS veerpootbrug
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Gr; Wouter.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Mark Smeets
- Moderator
-
360 Turbo Intercooler;130175 schreef : Dit soort dingen worden ook niet op orginele auto's gezet.
Wat is een 'originele' auto? Ik neem aan dat je daarmee bedoeld met standaard motor? Ik wil zo'n brug er ook op zetten, en mijne heeft nog gewoon een B200 hoor

Enigste wat straks niet origineel is, zijn de 400-serie velgen en spoiler...
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Welk imago?volvofiel;130170 schreef : Gelukkig blijven er nog een hoop originele 300's over om het imago hoog te houden.

- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Bodejodel;130224 schreef : Welk imago?
Deze:
column 1 v.d. zoveel schreef : Jaren geleden, toen ze nog rijkelijke bedeeld waren op neerlandsch wegen,klaagde we er al steen en been over. Als je achter een witte Volvo 340 zat, kon je er zeker van zijn dat het wat langer ging duren voor je op de plaats van bestemming zou zijn. Maar gelukkig heelt tijd alle wonden. Of liever gezegd in dit geval; "slaat gaten in bodem en koets"
Begin deze week had ik gewoon zin om op tijd thuis te zijn. Iets eerder weg gegaan op mn werk, het verkeer zat verbazingwekkend mee en ook de stoplichten waren me goed gezind die dag. En zo doende was de reis Oisterwijk-Tilburg een fluitje van een cent en een waar genot. Tot ik halverwegen de ringbaan achter een witte volvo 340 kwam te zitten. Verkeer op de linkerbaan zoeft aaneengesloten voorbij. Allejeus wat is zo'n laatse kilometer dan lang. Sommige dingen veranderen echt nooit.
Maar genoeg offtopic

- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-

- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
ontopic graag:)
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Ik lees net dat mensen in een witte 340 er een zeer rustige rijstijl op nahouden waardoor sommige mensen misschien te laat op hun bestemming arriveren, dus laat die veerpootbrug voor mij maar even zitten.....

Nu snap ik waarom bij een afspraak veel meer tijd neem voor de reis sinds ik een witte 340 rijd......
Wel jammer, had het wel mooi gevonden zo'n veerpootbrug en ook best een beetje stoer.....heb ik dat nou weer..

Gr; Wouter.