Ik ben zelf bijna klaar met een B21ET redblok met een intercooler en een turbo van een v 70 R. Het voordeel hiervan is dat inderdaad heel veel past, maar ook heb je niks te kloojen met bedrading voor de injectoren/luchtmassameter/ecu en bdp gevers . Natuurlijk is het leuk om te stoeien met het motormanegement, maar als je een KJ tronic goed op de bank afstelt heb je een leuke racer hoor! Ook ik kom makkelijk over de 200pk. Enne zeker een voordeel; er zit veel minder op dus kans op storingen is veel kleiner. Principe is gewoon hoe meer lucht hoe meer brandstof. De standaard injectoren kunnen het zat aan. Sterker nog ik heb geinformeerd naar grotere injectoren en dit is mij afgeraden door de bosch service. Je vergroot namelijk je luchtinlaat niet zodat je de verkeerde mengverhouding krijgt. Dus ik zou zeker voor een redblok kiezen. Ook bij zo'n swap krijg je financieel al een aardig gaatje in je knip. (als je het een beetje netjes wilt doen).