Volvo 343 chapron
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Gaan deze naar een verzamelaar oid? Dat zou wel mooi zijn namelijk.
- V300 register
- Verbannen
- Mark Smeets
- Moderator
Erg mooie spot! Wat doet die verzamelaar ermee? Normaal houdt je je verzameling toch een beetje stofvrij
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
Niet geregistreerd;126518 schreef : Ik vond het ding dit weekeinde in een verzameling van nog plm 70 andere Volvo's, dik onder het stof. Er stond ook een extreem vroege 360 2.0 en een 340 sedan met lederen bekleding
toevallig bij Hans Blokzijl?? www.swedishcollection.nl/
- V300 register
- Verbannen
ons grootste clublid uit belgi? heeft mij ook wel eens verteld dat hij een bestofte chapron gezien had. waar precies weet ik niet, maar goede kans dat dit dezelfde is.
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
Misschien is het dus wel een pareltje van een auto als je de kap naar beneden doet.
- V300 register
- Verbannen
Jos360;126537 schreef : Klopt, maar als ik de beschrijvingen van o.a. Citroens lees die door Chapron omgebouwd zijn moeten er wel hele exclusieve materialen in het interieur gebruikt zijn. Luxe ledersoorten met dure stiksels en knopen bijvoorbeeld. Houtinleg komt ook vaak voor.
Misschien is het dus wel een pareltje van een auto als je de kap naar beneden doet.
Die kap kon niet naar beneden, het is een "faux-cabriolet" oftewel een nepcabrio. De auto staat in een verlaten fabriek in Belgi? , samen met tientallen andere auto's voornamelijk Volvo's. De fabriek moet voor het eind van het jaar leeg zijn, de eigenaar gaat binnenkort de zeldzame en nog te redden auto's verhuizen. De rest verdwijnt de pers in na gestript te zijn. Wat ik van de man begreep had/heeft hij ooit het idee gehad een museum te beginnen.Gaat er denk ik nooit van komen, als ik al die auto's zo zag zaten er honderden manjaren werk in om het weer mooi voor elkaar te krijgen. Misschien dat ik de twee Peugeot's ga ophalen en dat ik dan foto's voor jullie kan maken, maar de beste man zit niet te wachten op aandacht en publiciteit.