Asje in kilometerteller verspringt steeds
- Steven340
- Nieuw lid
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
- Mark Smeets
- Moderator
De klok uitbouwen ziet er eenvoudig uit, maar dan? Om het asje eruit te krijgen moet je neem ik aan de wijzer erafhalen en de 2 zwarte schroefjes aan de voorzijde eerst loshalen.
Kun je de wijzer eenvoudig terug plaatsen op de juiste positie?
Kun je de tellerstand ook eenvoudig aanpassen?
De vorige eigenaar heeft bij 325.000 een nieuwe teller geplaatst die nu 35.000 aangeeft. De echte stand is dus 360.000. Als het kan zet ik mijn teller dus graag 325K vooruit
- Floris Schropp
- Nieuw lid
v0lv0freak;246118 schreef : Ik heb hetzelfde probleem, tellerstanden tellen niet meer.
De klok uitbouwen ziet er eenvoudig uit, maar dan? Om het asje eruit te krijgen moet je neem ik aan de wijzer erafhalen en de 2 zwarte schroefjes aan de voorzijde eerst loshalen.
Kun je de wijzer eenvoudig terug plaatsen op de juiste positie?
Kun je de tellerstand ook eenvoudig aanpassen?
De vorige eigenaar heeft bij 325.000 een nieuwe teller geplaatst die nu 35.000 aangeeft. De echte stand is dus 360.000. Als het kan zet ik mijn teller dus graag 325K vooruit
wijzer en kleine zwarte schroefjes loshalen hoeft niet
- V300 register
- Verbannen
- Mark Smeets
- Moderator
Als het asje naar buiten is geschoven. Kan ik dit dan benutten om mijn KM stand aan te passen zonder iets kapot te maken?
Hoe zorg ik ervoor dat het asje niet weer naar buiten schuift?
- V300 register
- Verbannen
- V300 register
- Verbannen
v0lv0freak;246151 schreef : Als het asje naar buiten is geschoven. Kan ik dit dan benutten om mijn KM stand aan te passen zonder iets kapot te maken?
Als je teller al zo ver open ligt kun je een beetje pielen met 2 schroevendraaiertjes. met de ene duw je de genummerde wieltjes voorzichtig een beetje uit elkaar zodat ze niet meer op elkaar ingrijpen, met het andere schroevendraaiertje verdraai je voorzichtig het witte tandwieltje wat het nummerwiel aandrijft. Begin met het hoogste nummer wat je wilt verzetten en werk omlaag, want de lagere nummers zullen meedraaien met het verzetten van elk hogere nummer.
Het is wel een beetje een gefrot, maar het werkt als je het met geduld en beleid doet.
- Mark Smeets
- Moderator