Sleutels
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
dan vrijdag maar langs de sleutelmaker, ik moet voor Frankrijk toch ?cht een setje reservesleutels hebben.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Mag ik ook een paar extra sleutels bestellen of kan ik dat zelf wel bij de dealer?Kevin;111151 schreef : Ik heb niet zo gek lang geleden op kenteken een sleutel voor Anjo besteld. Deze kwam netjes binnen, pastte ook. Kwam netjes in een Volvo zakje, allen stond er geen Volvo meer op de sleutel. Gewoon een standaard sleutel als bij de sleutelmaker om de hoek helaas.
Krijg je sleutels met zo'n ronde bovenkant of met de juiste pasvorm om ze in de kunststof verlichtte handvatjes te plaatsen?
- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Bodejodel;113069 schreef : Kevin kon het nog wel...
Maar je kan hem dus ook gewoon bij diezelfde sleutelmaker om de hoek halen dus. Net wat makkelijker / sneller is.Kevin;111151 schreef : (...) Kwam netjes in een Volvo zakje, allen stond er geen Volvo meer op de sleutel. Gewoon een standaard sleutel als bij de sleutelmaker om de hoek helaas.
- Mark Smeets
- Moderator
-
De grote sleutel met verlichting heb je er altijd maar 1 van. We hebben zelf vorig jaar nog een nieuw contactslot in de grijze gezet, en dit was ook met de 'goedkope' kleine sleultel. Aan pap zijn sleutelbos is het nu altijd zoeken welke van de 2 meer afgesleten is (en dus voor de deuren) en welke er nog nieuw uit ziet (voor te starten).
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-