EMVK lek
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
07-04-2012 14:07 #903333
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic EMVK lek
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
07-04-2012 15:17 #903335
door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic EMVK lek
Dat ziet er erg interessant uit, ben jij in de gelegenheid dat document te scannen spurt?
Zou wel mooi zijn voor onze documentatie 'afdeling' op de V3C site denk ik, zeker in een resolutie die lekker hoog is kun je mooi inzoomen op de tekening.
Zou wel mooi zijn voor onze documentatie 'afdeling' op de V3C site denk ik, zeker in een resolutie die lekker hoog is kun je mooi inzoomen op de tekening.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
07-04-2012 17:48 #903346
door V300 register
Nee, ik heb helaas alleen het .jpg bestandje van het document. Geen hardcopy (velletje papier) van deze documentatie dus in mijn bezit.
Op i-net vond ik het www.tweedehands.nl/auto-onderdelen-acces...95.html?list_cat=daf
Wouter76;197868 schreef : Dat ziet er erg interessant uit, ben jij in de gelegenheid dat document te scannen spurt?
Nee, ik heb helaas alleen het .jpg bestandje van het document. Geen hardcopy (velletje papier) van deze documentatie dus in mijn bezit.
Op i-net vond ik het www.tweedehands.nl/auto-onderdelen-acces...95.html?list_cat=daf
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
07-04-2012 22:37 #903371
door V300 register
Mwa, mijn paint tekening is duidelijker vind ik.. nee grapje
dat is gewoon een tekening van de ontwerptafel, kan je'm zo namaken
goede vondst, indien op hogere resolutie beschikbaar

Moderators: Mark Smeets