Vario schakelt pas op na soms vele kilometers
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
31-10-2010 21:10 #630706
door V300 register
Vario schakelt pas op na soms vele kilometers is gemaakt door V300 register
Beste leden,
Ik heb een probleem met de 340 Automaat. Wanneer ik na het starten enkele meters achteruit ben gereden om de rijweg te kunnen berijden gebeurt het steeds vaker dat de auto niet doorschakelt. Hoog toerental. Meestal gaat het na 2 tot 4 km. weer over, maar vandaag duurde het wel een kilometer of 6 voordat er doorgeschakeld werd.
Het gebeurt ook wel eens een enkele keer nadat er even hevig geremd moest worden.
Kom aub niet met technische details, want van auto's heb ik geen verstand. Ik moet op de 340 kunnen rekenen om mijn klanten te kunnen breiken die problemen hebben met hun computer(s).
Hulp is welkom, zelfs wanneer ik daar een stukje voor moet rijden.
Kees Varkevisser.:y:
Ik heb een probleem met de 340 Automaat. Wanneer ik na het starten enkele meters achteruit ben gereden om de rijweg te kunnen berijden gebeurt het steeds vaker dat de auto niet doorschakelt. Hoog toerental. Meestal gaat het na 2 tot 4 km. weer over, maar vandaag duurde het wel een kilometer of 6 voordat er doorgeschakeld werd.
Het gebeurt ook wel eens een enkele keer nadat er even hevig geremd moest worden.
Kom aub niet met technische details, want van auto's heb ik geen verstand. Ik moet op de 340 kunnen rekenen om mijn klanten te kunnen breiken die problemen hebben met hun computer(s).
Hulp is welkom, zelfs wanneer ik daar een stukje voor moet rijden.
Kees Varkevisser.:y:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
31-10-2010 21:59 #851895
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Vario schakelt pas op na soms vele kilometers
Er zijn wat simpele testjes om de diagnose te kunnen stellen:
www.volvo300club.nl/berichten.php?conten...agnose&menu=techniek
Voor de oplossing kan er vast hulp geboden worden.
www.volvo300club.nl/berichten.php?conten...agnose&menu=techniek
Voor de oplossing kan er vast hulp geboden worden.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
31-10-2010 22:19 #851897
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Vario schakelt pas op na soms vele kilometers
Hallo kees, die diagnose is sowieso een goede tip. Bij mij was het ook vaak na wat harder remmen. Na het vervangen van de remdrukschakelaar / remdruksensor op de hoofdremcilinder was het euvel bij mij verholpen.
forum.volvo300club.nl/showthread.php?t=5946 . Succes!
forum.volvo300club.nl/showthread.php?t=5946 . Succes!
Moderators: Mark Smeets