emvk stuk wie o wie
- V300 register
- Verbannen
-
waar kan ik er een kopen zodat ik die er nu in zit kan repareren en er dan altijd 1 reserve heb liggen
de vario schakelt volgens mij niet goed op, verklaard misschien ook het verbruik van 1 op 9,8
ik hoor het graag gr.guus
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
heb je de blaastest ook uitgevoerd om te kijken of het spul onder de auto in orde is?
daarna ff het emvk losschroeven, 3 kleine boutjes verwijderen en de klepjes inspecteren; stelt bijzonder weinig voor.
als die van de terugschakelzijde heel is kun je de as van de solenoid overzetten waar het klepje aan vast zit (spoel niet, die met de diode heb je nodig voor de opschakelzijde!) dan hoef je alleen maar de B-aansluiting van het emvk af te doppen tot je een ander asje met heel klepje hebt
- V300 register
- Verbannen
-
AvdAkker;143101 schreef : conclusie = elektrisch systeem o.k.
heb je de blaastest ook uitgevoerd om te kijken of het spul onder de auto in orde is?
daarna ff het emvk losschroeven, 3 kleine boutjes verwijderen en de klepjes inspecteren; stelt bijzonder weinig voor.
als die van de terugschakelzijde heel is kun je de as van de solenoid overzetten waar het klepje aan vast zit (spoel niet, die met de diode heb je nodig voor de opschakelzijde!) dan hoef je alleen maar de B-aansluiting van het emvk af te doppen tot je een ander asje met heel klepje hebt
yeehaa!kijk daar kunnen we wat mee, super:y:
- V300 register
- Verbannen
-
en inderdaad klepje stuk:grr:,
heb het maar is aan elkaar gevulkaniseerd en wonderbaarlijk,
hij doet het weer yeehaa! voor hoe lang is de vraag natuurlijk
dus nog steeds een emvk klep gevraagd.................
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
- V300 register
- Verbannen
-