Nieuw forumlid (Arno) heeft aantal vraagjes

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
02-04-2010 11:54 #630095 door V300 register
Nieuw forumlid (Arno) heeft aantal vraagjes is gemaakt door V300 register
De volgende geadresseerde(n) zijn niet bereikt:

'forum@volvo300club.nl' op 2-4-2010 11:40
550 5.7.1 Unable to relay for Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Dus nieuwe poging, kunt u mijn vraag doorsturen aan de juiste persoon, ik krijg het niet op de site....

Ik ben zoals je kunt zien nieuw aangemeld. Mijn "Nieuwe Oude" auto kan ik pas zaterdag ophalen bij de vorige eigenaar. Zo spannend! Toch heb ik al legio vragen , weet alleen niet waar en aan wie ik ze moet stellen. Heb de hele avond al op de site gesnuffeld, maar nog geen antwoord. Ik wil graag weten met welk merk/middel ik de motorruimte het best kan schoonmaken zonder kunststof ed aan te tasten. Zijn er goede sleutelaars/kenners in de buurt van Ridderkerk (bij Rotterdam) die even met de auto kunnen rijden en luisteren naar versleten lagers e.d. Hoe kom ik erachter of de carburator goed cq zuinig afgesteld staat en of het opschakelen inderdaad soepel gaat. Ik rij nu nog een handgeschakelde 740 op gas die ik door en door ken, maar een 1.4 CVT klinkt en rijdt weer anders, hoe hoort het??? Ik ben blij dat ik er over 2 dagen ook bij hoor met mijn sneeuwwitte 1.4 special uit '91. Groet Arno

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
02-04-2010 12:07 #825493 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Nieuw forumlid (Arno) heeft aantal vraagjes
Mag ik vragen: wat is de reden om deze vragen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. te sturen? Dat e-mailadres bestaat volgens mij niet. Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. wel, maar die gaan alleen over problemen met inloggen e.d.

Waarom niet gelijk op 't forum plaatsen, zoals nu! Veel handiger, zo leest iedereen je vragen. Alleen nog even in de juiste rubriek plaatsen > CVT techniek.

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-04-2010 14:04 #825504 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Nieuw forumlid (Arno) heeft aantal vraagjes
Welkom hier! Nog een witte 300 erbij, mooi!
Maak meteen een showroomtopic met foto's en uitgebrijde omschrijving van je auto en jezelf aan als je hem voor de deur hebt staan.

• Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
02-04-2010 15:18 #825519 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Nieuw forumlid (Arno) heeft aantal vraagjes
Welkom Arno!

Ja leuk zeg, nog iemand met een witte 300 en ben erg benieuwd naar de foto's!

Voor wat betreft de motorruimte, er zijn speciale motorreinigers van verschillende merken, vorige week heb ik hier gewoon een goede allesreiniger met ontvetter voor gebruikt.

Is het ook jouw bedoeling om lid te worden?, dan kun je ook meedoen aan de volgende evenementen:

Op 8 mei is er een sleuteldag in Leidschendam, misschien kun je daar dan de auto goed na laten kijken door ??n van de leden van de TC.

En in Juni is er een super-mega ROTFLMAO BBQ, erg gezellig altijd!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
02-04-2010 21:49 #825568 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Nieuw forumlid (Arno) heeft aantal vraagjes
Ik ben bang dat 'meneer' (denk ik?) het idee van een forum niet helemaal snapt. Als ik ernaast zit, neem ik het gelijk terug. Maar mijn aanname is gebaseerd op de wijze waarop deze post tot stand is gekomen. Hopelijk weet hij z'n eigen bericht nog terug te vinden. edit: voor de zekerheid naam in de titel vermeld.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
03-04-2010 21:51 #825631 door V300 register
Hallo Allen, Het is inderdaad een meneer met zijn "nieuwe oude" 340. Sneeuwwitje is de doopnaam van mijn nieuwe witte aanwinst. Dat forum-mailadres verscheen toen ik iets op de site aanklikte. Vervolgens kreeg ik hem terug en ben gaan zoeken hoe ik iemand kon bereiken. Is dus gelukt! Voortaan zal ik de normale wegen bewandelen. Dank voor reacties alvast.
Goed, de auto is vanmiddag gehaald in Eemnes. 1.4 special cvt 1991 met 83.000 km, echt van een omaatje want de laatste 10 jaar heeft de auto maar 20.000 gelopen. Motorruimte is inmiddels schoner, radio zit erin. Morgen ga ik meteen kijken bij de Elandrun. Foto's moet ik nog maken, komt eraan!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
04-04-2010 15:43 #825669 door V300 register
Ah, gelukkig. Welkom!

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC