Variopook probleem(pje)?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
18-03-2010 21:32 #630051 door V300 register
Variopook probleem(pje)? is gemaakt door V300 register
Even een vraagje, wellicht dat iemand anders het al eerder heeft meegemaakt.

Wanneer de wagen gestart is in N en je schakeld naar R of D volgt er een hoop geluid. Dit was ineens en daarvoor was dit nog niet voor gekomen. Nu wist ik dat de pookknop (niet de ontkoppelknop maar het 4kant erom heen) wat los zat. Hij kan dus op en neer bewegen. Op het moment dat ma belde met dit probleem moest ik gelijk vaan een omhoog geschoven knop denken en na een tik op het 4kant scheen het probleem opgelost te zijn.

Wie komt dit verhaal bekend voor en als subvraagje hoe zet ik de knop weer vast?:S

Heb nu de auto niet hier maar wil wel de voorbereidingen doen, wanneer mogelijk.:hmmz2:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-03-2010 11:54 #824133 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Variopook probleem(pje)?
dat gekraak komt doordat de ontkoppeling niet bediend wordt, idd doordat het huis omhooggeschoven is, als het goed is kan je hem op dat moment ook niet in P krijgen.

ik heb wel eerder een dergelijk probleem gehad en uiteindelijk de complete pook vervangen; kon niet zo snel vinden hoe dat ding open moest/hoe je die knop vast moet zetten.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-03-2010 17:02 #824170 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Variopook probleem(pje)?
We zullen doorgaan, tot het een hit zal zijn........

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
28-03-2010 19:43 #824971 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Variopook probleem(pje)?
Hoi,

IK heb dit probleem nu ook met mijn volvo 340, nooit geen problemen gehad, parkeer mijn auto, schakel daarna in zijn achteruit wat niet meteen ging, een hoop gekraak en daarna in R stand geen beweging van de auto, daarna ook niet meer in D. Ik kan nu de pook heen en weer schakelen maar rijden ho maar...............

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC