Probleem variomatic D of R stand
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
17-02-2010 17:00 #629959
door V300 register
Probleem variomatic D of R stand is gemaakt door V300 register
Goedemiddag,
Ik zit het hele forum te doorzoeken maar ik kon nergens een soortgelijke thread vinden waar het antwoord op mijn vraag geven werd.
Ik heb een probleem.
Sinds kort wanneer de auto loopt en ik de auto in Drive of Reverse wil zetten valt de motor uit. Het lijkt min of meer of hij verzuipt. Ik heb al geprobeerd om de choke nog iets te gebruiken maar dat werkt niet.
Eerst dacht ik dat het gewoon aan een koude motor lag maar dat is het niet. Het is me overigens nog wel een paar keer gelukt om hem in D of R te krijgen, en wanneer dat lukt dan heeft de auto ook verder helemaal geen problemen en kan ik gewoon rondrijden.
Ik heb een volvo 340 variomatic uit 1991
Ik ben een geen monteur en heb er niet veel verstand van, maar ik denk dat dit een klein probleempje is vandaar dat ik het hier vraag
Alvast bedankt,
Sebas
Ik zit het hele forum te doorzoeken maar ik kon nergens een soortgelijke thread vinden waar het antwoord op mijn vraag geven werd.
Ik heb een probleem.
Sinds kort wanneer de auto loopt en ik de auto in Drive of Reverse wil zetten valt de motor uit. Het lijkt min of meer of hij verzuipt. Ik heb al geprobeerd om de choke nog iets te gebruiken maar dat werkt niet.
Eerst dacht ik dat het gewoon aan een koude motor lag maar dat is het niet. Het is me overigens nog wel een paar keer gelukt om hem in D of R te krijgen, en wanneer dat lukt dan heeft de auto ook verder helemaal geen problemen en kan ik gewoon rondrijden.
Ik heb een volvo 340 variomatic uit 1991
Ik ben een geen monteur en heb er niet veel verstand van, maar ik denk dat dit een klein probleempje is vandaar dat ik het hier vraag
Alvast bedankt,
Sebas
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-02-2010 17:03 #818208
door Anjo van den Akker