niet opschakelen?!?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
14-02-2010 19:53 #629951
door V300 register
niet opschakelen?!? is gemaakt door V300 register
Beste forum leden,
Ik kijk al geruime tijd rond op dit forum en moet zeggen dat het er zeer gezellig is! mijn mooie volvo 343dl special (CVT) loopt volgens mij niet naar behoren. Zo valt het toerental niet terug bij een constante snelheid. Hebben jullie enig idee hoe ik dit kan oplossen of wil er iemand bij mij langs komen om te checken?:hmmz:
groet,
Dick
Ik kijk al geruime tijd rond op dit forum en moet zeggen dat het er zeer gezellig is! mijn mooie volvo 343dl special (CVT) loopt volgens mij niet naar behoren. Zo valt het toerental niet terug bij een constante snelheid. Hebben jullie enig idee hoe ik dit kan oplossen of wil er iemand bij mij langs komen om te checken?:hmmz:
groet,
Dick
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-02-2010 22:56 #817703
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic niet opschakelen?!?
Welkom op dit forum. Als je lid bent kun je met dit soort problemen naar de sleuteldag. De eerstvolgende is in Ermelo: zie hiervoor:
www.v3c.nl/evenementen
. Het kan aan de afstelling liggen, aan lekkage in je vacuumsysteem of aan de electrische delen. Elders op dit forum (maar ik ben niet zo handig met links maken) kun je hier veel over teruglezen. Als lid kun je technische info en uitleg hierover raadplegen.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
16-02-2010 11:21 #817927
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic niet opschakelen?!?
Hoi Dick,
Voor problemen met de variomatic/CVT is er een speciale afdeling op het forum.
motor/aandrijving 1400 is voor de motor en de handbak. dus specifieke problemen van CVT niet hier plaatsen.
[mod]verplaatst naar techniek CVT[/mod]
Voor problemen met de variomatic/CVT is er een speciale afdeling op het forum.
motor/aandrijving 1400 is voor de motor en de handbak. dus specifieke problemen van CVT niet hier plaatsen.
[mod]verplaatst naar techniek CVT[/mod]
Moderators: Mark Smeets