Afdichtingsrubber vacuum gedeelte

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
07-07-2009 20:04 #629246 door V300 register
Afdichtingsrubber vacuum gedeelte is gemaakt door V300 register
Hallo,

Ik heb sinds kort een volvo 343 gekocht, maar laatst wou deze smorgens niet van plaats. Hij startte wel, maar als ik hem in D zette dan leek het net of hij nog in zn vrij stond. Bij heel hoge toeren kwam hij alsnog vooruit. Nu heb ik er al een week mee doorgereden, maar vandaag had ik tijd om ernaar te kijken. Ik heb vanmorgen al op dit forum rondgehangen en toen kwam ik al een heel eind. Ik heb nou dat kastje waar die luchtslangen op aangesloten waren opengemaakt. Toen kwam ik erachter dat ??n van de twee rubberen klepjes afscheurd was.

Nu wou ik vragen of die nog ergens los te krijgen zijn, ofdat ik meteen heel dat kastje moet vervangen. Ik ga er in ieder geval van uit dat dit de oorzaak van het euvel is!

Alvast bedankt!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-07-2009 20:15 #787137 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Afdichtingsrubber vacuum gedeelte
dan heb je denk ik helaas verkeerd gezocht, want jij hebt een probleem met de centrifugaalkoppeling.

het gescheurde klepje in het emvk is ook een storing, maar dat merk je pas als de auto rijd.

ik heb al diverse malen een flinke lap tekst getypt over diagnose en oplossing van jouw huidige probleem (hoge toeren bij wegrijden), dus ik wou eigenlijk vanavond een beetje brutaal zijn en je vragen om de zoekfunctie nogmaals te gebruiken met trefwoorden centrifugaal koppeling.

voor verdere vragen kun je uiteraard in dit topic terecht of je kunt een nieuw topic aanmaken.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC