Gaspedaal vibreert
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
08-06-2009 23:01 #629085
door V300 register
Gaspedaal vibreert is gemaakt door V300 register
Ik heb een prachtige 340 variomatic, die na veel kleine reperaties eindelijk weer fatsoenlijk rijdt.
Ik heb alleen 1 probleem, het gaspedaal vibreert/tril behoorlijk wanneer ik 90 a honderd rijd. Voor de duidelijkheid: de rest van de auto trilt niet. Ik voel het alleen enorm in mijn gaspedaal.
Wie heeft er enig idee waar dit mee te maken kan hebben en hoe dit opgelost kan worden? Ik ben wel een leek op autogebied :halo:
Ik heb alleen 1 probleem, het gaspedaal vibreert/tril behoorlijk wanneer ik 90 a honderd rijd. Voor de duidelijkheid: de rest van de auto trilt niet. Ik voel het alleen enorm in mijn gaspedaal.
Wie heeft er enig idee waar dit mee te maken kan hebben en hoe dit opgelost kan worden? Ik ben wel een leek op autogebied :halo:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-06-2009 23:05 #783329
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Gaspedaal vibreert
haha, jaaa dat heb ik ook. enkel bij mij begint hij pas bij 160 op de teller te vibreren als een idioot. het is inderdaad gruwelijk irritant, wat sneller of langzamer rijden helpt meestal, en bij vol gas geven is het ook weg.
het is iig een resonantie en ik heb er zelf nog geen zin gehad om ernaar te zoeken. waar ik wel naar wilde kijken:
- overmatige speling scharnierpunten metalen stang gaspedaal
- overmatige speling ophanging kunststof pedaal gedeelte
- aanlopen gaskabel tussen pedaal en schutbord
misschien is dit een mooi excuus om toch eens te gaan kijken of ik wat kan vinden
het is iig een resonantie en ik heb er zelf nog geen zin gehad om ernaar te zoeken. waar ik wel naar wilde kijken:
- overmatige speling scharnierpunten metalen stang gaspedaal
- overmatige speling ophanging kunststof pedaal gedeelte
- aanlopen gaskabel tussen pedaal en schutbord
misschien is dit een mooi excuus om toch eens te gaan kijken of ik wat kan vinden
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-06-2009 23:46 #783648
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Gaspedaal vibreert
vandaag even gekeken, het gaspedaal in m'n rode had een behoorlijke zijdelingse speling bij de bevestiging halverwege het pedaal, dit is op te lossen door het boutje/moertje waar dit mee vast zit wat aan te draaien, moet echter uiteraard nog net los zitten anders loopt het gaspedaal vast.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-06-2009 15:41 #783706
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Gaspedaal vibreert
Doekes83?
Is dit de 340 van Doeke?
Is dit de 340 van Doeke?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
11-06-2009 15:48 #783709
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Gaspedaal vibreert
nee, achternaam
Moderators: Mark Smeets