starten in parkeerstand
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
17-04-2009 02:12 #628891
door V300 register
starten in parkeerstand is gemaakt door V300 register
Hoe erg is het als je start vanuit de parkeerstand ipv de neutraalstand.Gaat om volvo340 .Ik weet dat het vanuit neutraalstand moet maar het overkomt me wel eens dat ik per ongeluk toch vanuit P start.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
17-04-2009 07:53 #770728
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic starten in parkeerstand
Dat is niet erg, zolang je maar niet meer dan 2.000 toeren maakt omdat anders de koppeling aangrijpt (en onnodig slijt). In het instructieboekje staat ook gewoon 'starten in P of N', maar zelf gebruik ik alleen N om het gedoe gewoon voor te zijn.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
- Berichten: 10
17-04-2009 08:08 #770730
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic starten in parkeerstand
Bij mij gaat meestal de koppeling van de automaat boven de 1200 toeren al tandenknarsen bij het schakelen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
17-04-2009 08:44 #770732
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic starten in parkeerstand
Dan werkt jouw vacuumontkoppelaar gewoon niet.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-04-2009 21:55 #770893
door Erick Janssen (GAST)
Beantwoord door Erick Janssen (GAST) in topic starten in parkeerstand
Ik vind het starten in de "P" niet fijn kan de motor niet op toeren brengen, tis net als die tegen gehouden wordt, maar in de "N" zijn die problemen er niet
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
17-04-2009 22:08 #770904
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic starten in parkeerstand
dat klopt dus wel.. want in de P kom je niet hoger dan 2300 toeren 
als het ontkoppelmechaniek niet goed werkt, kost het nog meer moeite om daar te komen, bij minder dan volgas zul je niet gauw tot de 2000 komen.
als je dat wel probeert en volhoudt, komt er al snel rook onder de motorkap uit.

als het ontkoppelmechaniek niet goed werkt, kost het nog meer moeite om daar te komen, bij minder dan volgas zul je niet gauw tot de 2000 komen.
als je dat wel probeert en volhoudt, komt er al snel rook onder de motorkap uit.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Moderators: Mark Smeets