Werking regelsysteem vacuüm...
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
01-03-2009 10:40 #628657
door V300 register
Werking regelsysteem vacuüm... is gemaakt door V300 register
Op jullie site heb ik geleerd hoe de CVT werkt, met de 4 krachten die er invloed op hebben. 1 Van de krachten die invloed heeft is het regelsysteem met vacuum.
Toen we gisteren de primaire bak eronder uitgehaald hebben, kon ik deze kracht met eigen ogen aanschouwen, door met een compressor lucht te blazen in 1 van de luchtaansluitingen van de primaire bak.
Deze ervaring wou ik met jullie delen, dus snel vastegelegd op video en op youtube gegooid:
[YOUTUBE][/YOUTUBE]
Misschien ook interessant om toe te voegen bij de verklaring van de CVT op de site!
Toen we gisteren de primaire bak eronder uitgehaald hebben, kon ik deze kracht met eigen ogen aanschouwen, door met een compressor lucht te blazen in 1 van de luchtaansluitingen van de primaire bak.
Deze ervaring wou ik met jullie delen, dus snel vastegelegd op video en op youtube gegooid:
[YOUTUBE][/YOUTUBE]
Misschien ook interessant om toe te voegen bij de verklaring van de CVT op de site!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-03-2009 21:47 #760419
door Anjo van den Akker
Hannu, wees hier asjeblieft gigantisch voorzichtig mee!, met een compressor kun je je luchtsysteem testen, maar hang er dan op z'n minst een drukregelaar tussen die max 1 bar de slang in stuurt.. te hoge druk kan permanente schade aan membramen en of doorvoerpotjes veroorzaken, en dan mogen de trommels van het primaire uit elkaar:)
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Werking regelsysteem vacuüm...
HaCo81;91958 schreef : Toen we gisteren de primaire bak eronder uitgehaald hebben, kon ik deze kracht met eigen ogen aanschouwen, door met een compressor lucht te blazen in 1 van de luchtaansluitingen van de primaire bak.
Hannu, wees hier asjeblieft gigantisch voorzichtig mee!, met een compressor kun je je luchtsysteem testen, maar hang er dan op z'n minst een drukregelaar tussen die max 1 bar de slang in stuurt.. te hoge druk kan permanente schade aan membramen en of doorvoerpotjes veroorzaken, en dan mogen de trommels van het primaire uit elkaar:)
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
02-03-2009 10:59 #760462
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Werking regelsysteem vacuüm...
wowwww
jij hebt nog hele goede membramen, en een fikse dosis geluk dat je ze niet kapot geblazen hebt
jij hebt nog hele goede membramen, en een fikse dosis geluk dat je ze niet kapot geblazen hebt
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-03-2009 14:40 #760481
door Alex (GAST)
Beantwoord door Alex (GAST) in topic Werking regelsysteem vacuüm...
...zijn vast die met dat 'wibertje' erop...
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
02-03-2009 17:59 #760505
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Werking regelsysteem vacuüm...
Oei... ik was precies niet goed bezig. :crazy1:
Ik heb het eigenlijk op beide primaire bakken gedaan, zonder dat het misliep, heel veel geluk gehad dan.
Ik heb het eigenlijk op beide primaire bakken gedaan, zonder dat het misliep, heel veel geluk gehad dan.
Moderators: Mark Smeets