vraagje over 340 DL automaat
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
13-06-2008 17:58 #627619
door V300 register
vraagje over 340 DL automaat is gemaakt door V300 register
Hallo allemaal
ik heb een tijdje met hoge touren moet rijden vanwege dat ik geen andere volvo kon vinden met het schakel relais erin, sinds vandaag heb ik die eindelijk gevonden en mijn auto schakelt weer heerlijk, alleen loopt hij nu stationair heel laag in touren en wil nog wil is uitslaan, moet ik hem opnieuw laten stellen of ligt het ergens anders aan.
Heeft iemand een idee.
Groetjes
ik heb een tijdje met hoge touren moet rijden vanwege dat ik geen andere volvo kon vinden met het schakel relais erin, sinds vandaag heb ik die eindelijk gevonden en mijn auto schakelt weer heerlijk, alleen loopt hij nu stationair heel laag in touren en wil nog wil is uitslaan, moet ik hem opnieuw laten stellen of ligt het ergens anders aan.
Heeft iemand een idee.
Groetjes
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-06-2008 21:11 #713698
door Erick Janssen (GAST)
Beantwoord door Erick Janssen (GAST) in topic vraagje over 340 DL automaat
Als je zelf een beetje handig ben kan je het zelf, de stationair stelschroef iets indraaien
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-06-2008 22:04 #713700
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic vraagje over 340 DL automaat
t kan ook nog een defecte emvk zijn. als je de motor warm gereden hebt en vervolgens met de motor uit het t-stuk dat bovenop het emvk zit weghaalt (lostrekken, t-stuk en aan 1 kant rubber koppelstuk tijdelijk verwijderen, slang doorvenbinden) vervolgens start en stationair laat lopen, en het toerental is normaal dan is er een rubber klepje in de emvk gescheurd.
bij een motor die goed gelopen heeft en na het wisselen van een onderdeel niet meer goed loopt ben ik er persoonlijk geen fan van om gelijk de carburateur anders af te gaan stellen.
bij een motor die goed gelopen heeft en na het wisselen van een onderdeel niet meer goed loopt ben ik er persoonlijk geen fan van om gelijk de carburateur anders af te gaan stellen.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
14-06-2008 00:12 #713708
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic vraagje over 340 DL automaat
er werd me ook verteld de accu los te halen en dan even laten draaien zodat de computer zich akn herprogrameren is dat een optie???
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
14-06-2008 00:20 #713709
door V300 register
Helaas niet: van 'resetten' is volgens mij geen sprake op een 340 met carburateur

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
14-06-2008 03:24 #713710
door V300 register
in een computerloze auto valt er niks te resetten inderdaad...
wat die persoon/garage jou aanraadde is idd wel een beproefd paardemiddel voor vele injectiemotoren, m?t ingewikkelde computers.
wat die persoon/garage jou aanraadde is idd wel een beproefd paardemiddel voor vele injectiemotoren, m?t ingewikkelde computers.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
14-06-2008 10:03 #713713
door V300 register
bedankt voor jullie snelle reactie`s zal is kijken wat ik kan uitvogelen
Moderators: Mark Smeets