Aanbieder koppelingsdelen vario/CVT
- V300 register
- Verbannen
-
Ik heb inmiddels een aanbieder gevonden die gereviseerde platen kan leveren, met statiegeld/retour op de oude plaat.
De prijs voor zo'n koppelingsplaat met retour is 70 euro.
Zonder inlevering v/d oude plaat is het 90 euro.
Voor bestellingen kun je contact opnemen met de aanbieder zelf;
(Ze kunnen overigens ook nog koppelingen van 340 schakel en 360 leveren)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
antiekeradio;54560 schreef : Er zijn in het verleden verschillende topics geweest van mensen die op zoek waren naar koppelingsplaten voor een 340 variomatic / CVT.
Ik heb inmiddels een aanbieder gevonden die gereviseerde platen kan leveren, met statiegeld/retour op de oude plaat.
De prijs voor zo'n koppelingsplaat met retour is 70 euro.
Zonder inlevering v/d oude plaat is het 90 euro.
Voor bestellingen kun je contact opnemen met de aanbieder zelf;Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
(Ze kunnen overigens ook nog koppelingen van 340 schakel en 360 leveren)
Da's helemaal niet zo duur!
Toch wel ECHTE asbest-koppelingsplaten zeker

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
By the way levert hij ook drukgroepen???? Die zijn op dit moment schaartser dan de platen van een 340. Platen voor 70 euro, is ONWIJS goedkoop... Heb hier nog een rekening liggen van een reserveplaat van mij 140 euro.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- Berichten: 10
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- Berichten: 10
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
De versie van een automaat is volgens mij kleiner dan van een schakel.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- Berichten: 4
Plaatwerk enzo, en nog van alles.
Dus als iemand eens iets zoekt, kan 'ie het bij Dafhobby proberen.
Hoe ouder de 300, hoe groter de kans dat hij het heeft.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- Berichten: 10
Offtopic: Ik zat gisteren in een mooie 343-vario uit 1977. Hij was niet helemaal orgineel (en jammergenoeg is bij het verwijderen van de radio ook een deel van het broze dashboard afgebroken), maar het gaf toch een speciaal oltimer gevoel. De eenvoud en doorzichtigheid, bijvoorbeed hoe onderdelen bevestigd zitten, vormen een overzichtelijke auto. Daar ben ik wel gecharmeerd van...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- Berichten: 4
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
In tegenstelling tot een voetkoppeling is het vervangen van de drukgroep en druklager niet essentieel bij deze koppelingen; als het slijtvlak nog een 'vlak' is (dus geen gegroefde langspeelplaat) en het lager stil loopt, kun je die delen gewoon terug monteren.
W?l belangrijk is het vervangen van de lagers voor en achteraan de koppelingsas.
PS het was niet de bedoeling om de discussie over onderdelenvoorziening door V3C in deze thread voort te zetten, dit is enkel een tip/aankondiging over CVT koppelingsplaten. Die discussie hoort in het ledenforum thuis en is hier dus in principe offtopic.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.