Wie helpt? inschakelen D en R gaat lastig...
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
08-03-2008 20:21 #627159
door V300 register
Wie helpt? inschakelen D en R gaat lastig... is gemaakt door V300 register
Dag mede forum bezoekers!
Sinds een paar maanden heb ik een mooie 340 GL uit 85. Weinig km gereden (77.000) en gekocht van de eerste eigenaar.
Nu rijdt hij verder prima alleen gaat het inschakelen van de D of R niet altijd soepel en adviseerde iemand mij laatst om de afstelling van de CVT na te laten kijken.
Nu ben ik in het geheel niet technisch maar zoek ik iemand in de buurt van Amersfoort die dit voor mij na kan kijken (en dat hoeft niet kostenloos).
Ik heb al het eea op de site gelezen dat het aan een paar simpele dingen kan liggen in het primaire deel van de CVT.
Daarnaast wil ik graag een idee hebben over de conditie van de riemen maar dat kan natuurlijk ook op een van de komende klusdagen!
Hoor het graag en alvast mijn dank!
Groeten,
Wiko uit Amersfoort
Sinds een paar maanden heb ik een mooie 340 GL uit 85. Weinig km gereden (77.000) en gekocht van de eerste eigenaar.
Nu rijdt hij verder prima alleen gaat het inschakelen van de D of R niet altijd soepel en adviseerde iemand mij laatst om de afstelling van de CVT na te laten kijken.
Nu ben ik in het geheel niet technisch maar zoek ik iemand in de buurt van Amersfoort die dit voor mij na kan kijken (en dat hoeft niet kostenloos).
Ik heb al het eea op de site gelezen dat het aan een paar simpele dingen kan liggen in het primaire deel van de CVT.
Daarnaast wil ik graag een idee hebben over de conditie van de riemen maar dat kan natuurlijk ook op een van de komende klusdagen!
Hoor het graag en alvast mijn dank!
Groeten,
Wiko uit Amersfoort
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
08-03-2008 23:10 #702346
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Wie helpt? inschakelen D en R gaat lastig...
Ik weet nog wel een adres in de buurt (Leusden), stuur maar even een persoonlijk berichtje als je belangstelling hebt.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-03-2008 00:41 #702355
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Wie helpt? inschakelen D en R gaat lastig...
Wat houd niet soepel in gekraak?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-03-2008 14:22 #702366
door V300 register
Hi mark en anderen,
Niet soepel houdt in dat de pook met ingedrukte knop soms niet in de R en soms niet in de D te zetten is. Dat is zeker niet altijd het geval maar op sommige momenten weigert ie en na wat heen en weer schuiven lukt het meestal wel. Het is verder zonder rara bijgeluiden...
Groeten! Wiko
Niet soepel houdt in dat de pook met ingedrukte knop soms niet in de R en soms niet in de D te zetten is. Dat is zeker niet altijd het geval maar op sommige momenten weigert ie en na wat heen en weer schuiven lukt het meestal wel. Het is verder zonder rara bijgeluiden...
Groeten! Wiko
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-03-2008 18:43 #702371
door V300 register
Er zit een stelmechanisme onder de pook, onder de auto kruipen en je komt er vanzelf achter. Afstellen van deze schakelstang helpt vaak al.
Moderators: Mark Smeets