Volvo pakt niet de r en de d drive van het automaat
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
25-02-2008 16:56 #627112
door V300 register
Volvo pakt niet de r en de d drive van het automaat is gemaakt door V300 register
Heb net een 340 gekocht alleen gaat hij niet meer voor en achteruit als ik hem in de d en r drive zet.
Wie weet wat dit eventueel kan zijn.
De auto heeft een paar maanden stil gestaan en daarvoor deed hij het gewoon nog goed.
Ik kan trouwens zonder probleem het automaat in de standen p, r, n en d zetten ook bij een draaiende motor.
Wie weet wat dit eventueel kan zijn.
De auto heeft een paar maanden stil gestaan en daarvoor deed hij het gewoon nog goed.
Ik kan trouwens zonder probleem het automaat in de standen p, r, n en d zetten ook bij een draaiende motor.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
25-02-2008 17:53 #701380
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo pakt niet de r en de d drive van het automaat
op grond van wat je nu schrijft zeg ik; koppeling of aandrijfas kapot.
weet niet of er bij jou in de buurt iemand zit die snel even zou kunnen kijken...
Ben toevallig laatst nog in jouw dorp geweest voor t werk (taxi) maar is erg ver van hier...
weet niet of er bij jou in de buurt iemand zit die snel even zou kunnen kijken...
Ben toevallig laatst nog in jouw dorp geweest voor t werk (taxi) maar is erg ver van hier...
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-02-2008 20:31 #701393
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Volvo pakt niet de r en de d drive van het automaat
Kruip onder de auto terwijl de motor uit is de auto vlak staat. Voel langs de uitlaatpijp of de aandrijfas (een dik rond voorwerp in het midden van de auto) kan bewegen. Laat iemand voorzichtig de auto duwen en voel of de aandrijfas mee beweegt.
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-02-2008 22:12 #701412
door Erick Janssen (GAST)
Beantwoord door Erick Janssen (GAST) in topic Volvo pakt niet de r en de d drive van het automaat
verbindings stang los??
Moderators: Mark Smeets