remschakelaar
- V300 register
- Verbannen
-
Tijdens mijn testritje drukte ik op de bergschakelaar. Lekker veel toeren direct, maar toen ik hem weer terugduwde bleef het toerental hoog. Ligt dit aan de schakelaar of moet ik verder zoeken.
Aadje
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Enige wat kan gebeuren is dat je bij een (sort of)noodstop stil komt te staan terwijl de vario nog niet in de laagste versnelling is teruggeschakeld. Dan is het dus moeilijk om weer weg te rijden, dat is net of je met een handbak in de 2 of 3 probeert weg te komen.
Gr. Wouter
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
zou wel h??l straf zijn als na doorverbinden van de remdruksensor ineens 'out of the blue' de bergremschakelaar het zou begeven...
ook nog waard om te controleren is het massacontact bij de gaskabel (doorvoer door schutbord) die wil ook nog wel eens slecht contact maken na volgas geven.
- V300 register
- Verbannen
-
Daarom denk ik dus aan het tachorelais.antiekeradio;42995 schreef : zit op hetzelfde draadje.
zou wel h??l straf zijn als na doorverbinden van de remdruksensor ineens 'out of the blue' de bergremschakelaar het zou begeven...
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Sluit hem kort en probeer het een poosje, dan weet je het zeker. (het kan niet veel kwaad)josk;43230 schreef : Bij mij schakelt de vario ook af en toe niet op, ik heb al van een paar mensen gehoord dat `t aan de remschakelaar ligt. Mijn vraag is of die nog gewoon bij de automaterialenzaak te krijgen is.
- V300 register
- Verbannen
-
opnieuw solderen van de punten op de printplaat doet wonderen.
( is ook een stomme constructie relais zit 90 graden verkeerd voor zo,n zware spoel)
@ jos ik heb een gerepareerde liggen, kun je even testen ben morgen na 11 uur in de garage.
gr paul
- V300 register
- Verbannen
-