Emvk
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Lucluc;41785 schreef : Ok, dan is waarschijnlijk het membraan (in primair of secundair?) stuk. Er is iemand bij jou in de buurt die dat makkelijk kan maken.
oke en wat kost zo iets ongeveer????
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- Berichten: 10
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Erik;41790 schreef : De helft van de nieuwprijs + inbouwtijd. Een brug is daarbij handig. Bovendien is het heerlijk als er koffie in de buurt is en het geen kerstmis is.
nou lekker,weet ik dus nog niks!!!!!!!!!!!!!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
stampertje 10;41792 schreef : nou lekker,weet ik dus nog niks!!!!!!!!!!!!!
Rustig aan Cees.
Antwoorden liggen helaas niet voor het oprapen.
Eigenlijk is dit forum gewoon een machine. Een machine die je voedt met een probleem, een analyse, moeite en geduld (soms veel geduld
Er zitten als het goed is 4 aansluitingen aan de EMVK.
- een slang die van het inlaatspruitstuk afkomt
- een slang die van het luchtfilter afkomt
- twee slangen die naar de vario gaan
Jij hebt dus op de slangen geblazen die naar de vario toe lopen. Naar de membranen dus.
Misschien een eraan zuigen? (ik noem maar iets)
Voel je geen vaccuumdruk opbouwen?
Even de andere slang afdichten. Wanneer je dan wel druk krijgt dan is hoogstwaarschijnlijk een membraan kapot.
Persoonlijk zou ik ervoor kiezen om de gehele primair te vervangen.
Ik heb er nog wel 1 goede liggen van een 343.
Ik weet niet om wat voor auto het gaat?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Ovlov 3.6L;41801 schreef : Rustig aan Cees.
Antwoorden liggen helaas niet voor het oprapen.
Eigenlijk is dit forum gewoon een machine. Een machine die je voedt met een probleem, een analyse, moeite en geduld (soms veel geduld). Automatisch komt dan uit de machine een (meestal) bruikbaar antwoord.
Er zitten als het goed is 4 aansluitingen aan de EMVK.
- een slang die van het inlaatspruitstuk afkomt
- een slang die van het luchtfilter afkomt
- twee slangen die naar de vario gaan
Jij hebt dus op de slangen geblazen die naar de vario toe lopen. Naar de membranen dus.
Misschien een eraan zuigen? (ik noem maar iets)
Voel je geen vaccuumdruk opbouwen?
Even de andere slang afdichten. Wanneer je dan wel druk krijgt dan is hoogstwaarschijnlijk een membraan kapot.
Persoonlijk zou ik ervoor kiezen om de gehele primair te vervangen.
Ik heb er nog wel 1 goede liggen van een 343.
Ik weet niet om wat voor auto het gaat?
dit was de vraag!!!
snap zoowie zo niet veel van dit alles
dat vacuum gedeelte is toch een hulp bron???
hij schakelt toch door de al dan niet aanwezige trekkracht op de riemen??
en de contra gewichten in de primare poelie,s???
volgen mij moet hij dus ook zonder vacuum gewoon scakelen
nu nog het antwoord
en moet ik nu blazen of zuigen??
verder krijg ik alleen maar antwoorden die indirect tot kopen van een
onderdeel aanzetten
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
stampertje 10;41816 schreef : dit was de vraag!!!
snap zoowie zo niet veel van dit alles
dat vacuum gedeelte is toch een hulp bron???
hij schakelt toch door de al dan niet aanwezige trekkracht op de riemen??
en de contra gewichten in de primare poelie,s???
volgen mij moet hij dus ook zonder vacuum gewoon scakelen
nu nog het antwoord
en moet ik nu blazen of zuigen??
verder krijg ik alleen maar antwoorden die indirect tot kopen van een
onderdeel aanzetten
Soms is het niet makkelijk om het goede antwoord eruit te vissen en geduld en lezen het middel tot oplossing:yesyes:
Als jij geblazen heb op een van de 2 slangen die naar achteren lopen en de lucht komt zonder moeite weer het andere slangetje uit dan is het de vario en niet de emvk e.d.
Dan kan het nog zijn dat bij de trommels onder de auto een slangetje lek of los is. Als dat allemaal goed is dan is de membraam stuk en die kosten bij dafhobby.nl ik dacht 29,95 per stuk en dus voor 2 stuks 59,90 exclusief verzenden, ook nog een beetje olie SAE dacht ik.
Hoe het een en ander technisch werkt kan ik ook niet zo uitleggen en is voor de hobbyist ook totaal niet intressant toch
Ik hoop dat je hier verder ook mee uit de voeten kan:groovy:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- Berichten: 10
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.





