hoge toeren 340 automaat
- V300 register
- Verbannen
-
ik heb een 340 uit 1984 automaat , als ik wegrij of optrek dan gaat dat met hoge toeren tot ik net 55 rij en dan het gaspedaal iets wat terug neemt zoals je schijnbaar moet rijden, nu had ik al gelezen over de blaastest en nu heb ik een buurmand die er drie heeft met redelijke ervaring, die zei dat er bij 1 van de slangen iets lucht doorlaat en ook zei hij als je 50 rij je de bergversnelling moet proberen en dan zou er verschil moeten zijn , dat is er maar wel heel weinig naar mijn gevoel, zijn conclusie is dat de rubberen bussen bij de variomatic versleten keerringetjes heeft, ik ben niet technisch dus weet ook niet hoe die dingen heten ....is dit inderdaad dat euvel en is er een garage in zuid-holland die dat kan repareren kan ? de auto heeft 50.000 klm gelopen en is van een oud stel geweest dus korte stukjes gereden waarschijnlijk..
mvg.Ronald
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Niet geregistreerd;31756 schreef : hallo ,
ik heb een 340 uit 1984 automaat , als ik wegrij of optrek dan gaat dat met hoge toeren tot ik net 55 rij en dan het gaspedaal iets wat terug neemt zoals je schijnbaar moet rijden, nu had ik al gelezen over de blaastest en nu heb ik een buurmand die er drie heeft met redelijke ervaring, die zei dat er bij 1 van de slangen iets lucht doorlaat en ook zei hij als je 50 rij je de bergversnelling moet proberen en dan zou er verschil moeten zijn , dat is er maar wel heel weinig naar mijn gevoel, zijn conclusie is dat de rubberen bussen bij de variomatic versleten keerringetjes heeft, ik ben niet technisch dus weet ook niet hoe die dingen heten ....is dit inderdaad dat euvel en is er een garage in zuid-holland die dat kan repareren kan ? de auto heeft 50.000 klm gelopen en is van een oud stel geweest dus korte stukjes gereden waarschijnlijk..
mvg.Ronald
Als ik dit zo lees is er gewoon aan ??n kant een membraam lek en dit is redelijk simpel te vervangen en membramen zijn nog gewoon te koop bij diverse winkels en voor de gemiddelde variomaatrijder geen onbekende reparatieklus.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- Berichten: 10
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.





