Veerschotel verrot
- V300 register
- Verbannen
-

Hoorde gisteren een wat gierend geluid in de bocht.
Na wat onderzoek zag ik al snel dat de veerschotel half doorgezakt is doordat deze helemaal doorgeroest is...
Gisteren al even met Anjo gesproken. Als je een nieuwe veerschotel aan de veerpoot laat lassen door een garage is het al gauw een uurtje of 3 a 4 werk.
Is er iemand in de buurt van Zuid-Holland die dit voor mij zou kunnen doen zodat het een wat betaalbaarder klusje wordt ?
Ik kan uiteraard een beetje meehelpen.
Grtn Erwin
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
Airbus;198749 schreef :
Hoorde gisteren een wat gierend geluid in de bocht.
Na wat onderzoek zag ik al snel dat de veerschotel half doorgezakt is doordat deze helemaal doorgeroest is...
Gisteren al even met Anjo gesproken. Als je een nieuwe veerschotel aan de veerpoot laat lassen door een garage is het al gauw een uurtje of 3 a 4 werk.
Is er iemand in de buurt van Zuid-Holland die dit voor mij zou kunnen doen zodat het een wat betaalbaarder klusje wordt ?
Ik kan uiteraard een beetje meehelpen.
Grtn Erwin
ik zou de veerpoot in z'n geheel vervangen. als je de remklauw en alles gewoon laat zitten kan het wel in een uurtje (of 2).
- V300 register
- Verbannen
-
powerflux;198751 schreef : ik zou de veerpoot in z'n geheel vervangen. als je de remklauw en alles gewoon laat zitten kan het wel in een uurtje (of 2).
En kwanta kosta ? En zijn die nog gebruikt cq nieuw te verkrijgen >
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Vermilion;198761 schreef : Je zou even een advertentie kunnen plaatsen in de advertentierubriek. Ze zijn nog gebruikt te verkrijgen, en het kost wel een stuk minder dan 4 uurloonen
Al gedaan, wacht nu op de plaatsing ervan.
Het makkelijkste is inderdaad een gebruikt plug and play setje en klaar.
Bedankt voor de tip
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Vermilion;198761 schreef : Je zou even een advertentie kunnen plaatsen in de advertentierubriek. Ze zijn nog gebruikt te verkrijgen, en het kost wel een stuk minder dan 4 uurloonen
Hangt er vanaf wat het uurloon is, maar gebruikte veerpoten die ook nog een beetje goed zijn, worden schaars. Ik heb er dit jaar al meer moeten vervangen dan heel vorig jaar. De leeftijd slaat toe. Bepaalde onderdelen zullen steeds meer gevraagd worden. Bij mij kan het als de oude veerpoot ingewisseld wordt. Zie advertenties.
- V300 register
- Verbannen
-
Erik;198763 schreef : Hangt er vanaf wat het uurloon is, maar gebruikte veerpoten die ook nog een beetje goed zijn, worden schaars. Ik heb er dit jaar al meer moeten vervangen dan heel vorig jaar. De leeftijd slaat toe. Bepaalde onderdelen zullen steeds meer gevraagd worden. Bij mij kan het als de oude veerpoot ingewisseld wordt. Zie advertenties.
De tand des tijds heeft inderdaad vast zijn invloed in deze...
Ik wilde je pb'en maar je box is vol..
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
ook kun je daarna de advertentie zelf wijzigen of aanpassen, wat ook niet kan als je hem als gasten-advertentie aanmaakt.
beleid is ook om door clubleden geplaatste advertenties niet goed te keuren als gast advertentie.
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
Of zijn die van een MK3 anders dan die van een MK1?