Tegengaan overhellen / verbeteren stabiliteit
- V300 register
- Verbannen
-
AvdAkker;117066 schreef : de dikte van de stabistang is verder wel gelijk tussen oud en nieuw type wielophanging, 340 of 360..
het verschil van montage door kogelkopjes en rubbers merk je door het verschil in lengte eigenlijk ook niet op, bij de montage in rubbers is de arm ietsje groter.
Dus een een stabistang van de voorzijde op de achterwielophanging klussen is volgens mij met de montage in de rubbers het minst ingewikkeld. Ben wel benieuwd naar foto's van de constructie van Erik eigenlijk......
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Bij een 360 is het overigens niet gemakkelijk om een dubbele stabilisatorstang constructie te maken. Wel weet ik dat er stijvere stabilisatorstangen van White-Line te koop zijn. Kostprijs iets boven de 100 euro. Dai alias ClassicSwede (op volvo300mania) levert ze ook als ik me niet vergis.....
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
AvdAkker;115768 schreef : forum.volvo300club.nl/showpost.php?p=81601&postcount=848
die had ik je al gegeven:)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
AvdAkker;117387 schreef : die had ik je al gegeven:)
Klopt, dank daarvoor nog, maar ik zoek altijd naar meer en meer en meer......... (aard van het beestje, sorry)....:woops:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik hem er bij mij weer onderuit heb gegooid. Ding kwam van een BMW 318i E30 (voorkant) af en is veel te stijf. Hij ging namelijk z'n wieltje optillen:
Misschien als je die van de achterkant van een 460 pakt, dat het dan een stuk beter gaat. die is namelijk een heel stuk soepeler. Maar dan moet je sowieso aan de voorkant ook wat veranderen.
Het is dus ?f alleen de voorkant, of achterkant en voorkant.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
rwdstudent;117428 schreef : Of zoek koni load adjusters voor de achterkant. Of dubbele bladveren maken. Alle aanpassingen die je maakt leveren zoiezo een wereld van verschil.
Kosten van een dubbele bladveren setup is nagenoeg niks, maar zorg ook voor voldoende demping.
Koni loadadjuster:
Die K*Tdrempels ook altijd :+
Wel 'n dikke bunnyhop, baas!
Chill, je weet tok?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.