Reclame voor Tyfoon banden
- V300 register
- Verbannen
-
Ik heb ze nu weer onder mijn auto, voorbanden, en het valt mij op dat ze een lange levensduur hebben.
Een vrij onbekend merk (hoe lang nog?) maar zeker goed om onder de aandacht te brengen.
Ze zijn ook als beste uit verschillende test gekomen. Deze keer is goedkoop dus duurkoop.
Je kan ook nog meedingen naar set gratis banden.
www.tyfoonbanden.nl/
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
CEAT is dit jaar tot beste keus gewaardeerd... Ik heb ze ooit eens achterop gehad, zelfs ik vond ze gevaarlijk :eek: (wel leuk

Ik heb nooit met Tyfoon gereden, maar heb er nooit iets goeds over gehoort moet ik eerlijk zeggen.
Als je echt goed bezig wilt zijn moet je gewoon 4 nieuwe michelin's kopen...
- V300 register
- Verbannen
-
Frans;24788 schreef : Ze zijn ook als beste uit verschillende test gekomen. Deze keer is goedkoop dus duurkoop.
Volgens mij is 'goedkoop is duurkoop' een uitdrukking om te zeggen dat je beter iets goeds en duurs kunt kopen dan iets goedkoops en slechts, omdat je dan uiteindelijk meer kwijt bent

rwdstudent;24789 schreef : Toch heb ik mijn twijfels bij de bandentests...
Als je echt goed bezig wilt zijn moet je gewoon 4 nieuwe michelin's kopen...
Volgens sommige mensen zijn ook Michelins niet de beste banden, die hebben weer meer met Goodyear, Vredesteyn of anderen. Ik heb zelf geen idee, ik rij nooit echt sportief ofzo, dus ik vind het allemaal wel best

- V300 register
- Verbannen
-
Dutchie;24790 schreef : Volgens mij is 'goedkoop is duurkoop' een uitdrukking om te zeggen dat je beter iets goeds en duurs kunt kopen dan iets goedkoops en slechts, omdat je dan uiteindelijk meer kwijt bent
Ik had hem later in de gaten. Goedkoop is dus g??n duurkoop in dit geval.
Laten we het er op houden dat degenen die met Tyfoon persoonlijke ervaring hebben er goede ervaringen mee hebben. De oude topic uit het verleden is niet meer te vinden. Bij deze dus de tip. Mocht je voor de keuze staan dan weet je wat te kiezen.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-

Maar mijn Bridgestones bevallen prima

- V300 register
- Verbannen
-
ze slijten iig niet 'als een gek' dat kan ik wel zeggen

bij veel budgetbanden heb ik echt het idee dat ze van te hard gebakken loempiavet gemaakt zijn... hankook, CEAT, enkel mensen die een auto voor A->B gebruiken en verder nergens naar kijken zijn goed met zulke banden geholpen (er zijn veel mensen die zo autorijden, vandaar het succes ervan denk ik..)
als je een beetje waarde hecht aan rijcomfort (vooral bandengeluid), of zelfs zoiets als wegligging, koersvastheid etc.... dont even think of going there

- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Het scheelt dat mijn overbuurman eigenaar is van www.ej-banden.nl en dat ik reclame voor hem maak door middel van een grote achterruitvullende sticker.
= Korting op de toch al erg lage prijzen!

- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Frans;24796 schreef : Laten we het er op houden dat degenen die met Tyfoon persoonlijke ervaring hebben er goede ervaringen mee hebben. De oude topic uit het verleden is niet meer te vinden. Bij deze dus de tip. Mocht je voor de keuze staan dan weet je wat te kiezen.
Op de Passat hebben we Tyfoon banden achter gehad. Die zaten binnen een half jaar vol met scheuren op plekken waar je echt geen scheuren wilt hebben...
De garagist schrok zich een ongeluk toen hij het zag !! Hij begreep ook totaal niet waarom iemand wou besparen op dingen die je leven kunnen bepalen...
en eerlijk gezegd denk ik dat hij daar wel heel erg gelijk in heeft...