Rotor + verdelerkap B200K
- V300 register
- Verbannen
-
Zelf heb ik een B200K met de volgende rotor:

En mijn donorauto heeft volgens mij een B200F met een rotor welke op de volgende lijkt (via google ff een plaatje gezocht):
Nou is de diameter van de 'as' waar je ze overheen schuift verschillend, wie weet welke rotor ik wel moet hebben (bestelnr. of iets dergelijks?) om die van mijn B200K te kunnen verwisselen? Of moet ik de hele ontstekingspen dan maar overzetten, want dan past het natuurlijk wel (en de rotor welke er nu op zit komt mij ook niet heel bekend/universeel voor als je het mij vraagt)...
Ik lees graag weer de reacties van de kenners, alvast bedankt maar weer! yeehaa!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Alles is nog nieuw leverbaar, zo'n rotor kost een tientje ofzo dus ik zou daar niet moeilijk over doen
ga naar de dealer (of brezan), geef je kenteken en motorcode door en ze kunnen 'm bestellen.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
de ontstekingsunit heeft dit niet, let hier dus op. Als je veel tegen de redline zit te jagen kun je m dus met een gewone rotor in plaats van deze over zn toeren laten draaien.
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;188318 schreef : als ik vragen mag... waarom vervang je de rotor door een gebruikte? Daar schiet je toch niks mee op?
Alles is nog nieuw leverbaar, zo'n rotor kost een tientje ofzo dus ik zou daar niet moeilijk over doen
Zo lang ik nog op een studentenbudget leef is iedere uitgespaarde euro er 1, vandaar dat ik een poging deed de gebruikte (slechts een jaar oud, dus is nog een prima ding!) te installeren. Maar aangezien dat niet past zal ik nu dus inderdaad een nieuwe op gaan halen...
Bedankt voor jullie reacties/tips in ieder geval (geldt voor iedereen hier boven!

- V300 register
- Verbannen
-
Calimero;188439 schreef : Zo lang ik nog op een studentenbudget leef is iedere uitgespaarde euro er 1,
+1 :y: