gas klep huis???
- Don Sala: (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
06-11-2011 16:01 #631559
door Don Sala: (GAST)
gas klep huis??? is gemaakt door Don Sala: (GAST)
Ik ben nu bezig alles bij mijn turbo project uit tezoeken wat ik heb en wat ik nog nodig heb.
de motor die er nu in zit daar heb ik een orgineel gaskleppen huis opzitten maar ik kwam in een doos een gaskleppenhuis merk:Mikuni ??tegen er staan verschillenden nrs in
MIKUNI (made in Japan)
044
EAC 60-003
0525-0265
Met 2 platte aansluitingen erop met 4 pinnetjes met aan de voorkant 2 aansluitingen voor benzine slang.
kan iemand mij vertellen wat voor gaskleppenhuis dit is enof het degelijk is en of je er meer vermogen door krijgt.
Groeten Don
de motor die er nu in zit daar heb ik een orgineel gaskleppen huis opzitten maar ik kwam in een doos een gaskleppenhuis merk:Mikuni ??tegen er staan verschillenden nrs in
MIKUNI (made in Japan)
044
EAC 60-003
0525-0265
Met 2 platte aansluitingen erop met 4 pinnetjes met aan de voorkant 2 aansluitingen voor benzine slang.
kan iemand mij vertellen wat voor gaskleppenhuis dit is enof het degelijk is en of je er meer vermogen door krijgt.
Groeten Don
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Don Sala: (GAST)
- Verbannen
-
Minder
Meer
06-11-2011 22:54 #891024
door Don Sala: (GAST)
Beantwoord door Don Sala: (GAST) in topic gas klep huis???
ff voor duidelijkheid dat type plaatje klopt niet en aansluitingen van de brandstof klopen niet,
maar ik ga er vanuit dat het niet iets is voor een 2.3 turbo ?
maar ik ga er vanuit dat het niet iets is voor een 2.3 turbo ?
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-11-2011 23:17 #891026
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic gas klep huis???
van alleen een andere gasklep krijg je niet direct meer vermogen, vraag is wat je precies wil wat betreft vermogen en rijdbaarheid, dat zijn dingen die je direct kan beinvloeden met het kiezen van een andere gasklep (en mede daarop de rest van je setup bepalen). er zijn veel meer en simpelere manieren om toch aardig wat vermogen uit een 2.3T te krijgen, de originele gasklep bij die B230 is ook nieteens zo heel slecht.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
07-11-2011 00:04 #891033
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic gas klep huis???
die aansluitingen die erop zitten is voor koelwater om te zorgen dat het gasklephuis niet bevriest bij hoge luchtvochtigheid + lage buitentemperatuur
Moderators: Mark Smeets