Jaarlijkse beurt
- V300 register
- Verbannen
-
Nu is mijn vraag , welke filters,bougies en enz heb ik nodig ,
voor een optimaal resultaat te behalen. Hoe kom ik hier achter ?
Ps waar vind ik een elektro schema van een glt want de ene keer doet de centrale deur vergrendeling het wel en dan weer niet :S
pps Ik ruik als ik met de ramen open rijd een benzine lucht . een ontluchting slang kapot mss ? maar waar zit dit ?
Alvast bedankt
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Benzinelucht: haal de beschermplaat onder je benzinetank eens los en controleer de leiding die de 2 helften verbindt. Kan je meteen de boutjes van het koppelstuk vervangen, maar dat terzijde.
- V300 register
- Verbannen
-
Lucluc;182164 schreef : Ik haal mijn beurtspullen altijd bij Slubo in Doetinchem. Wel iets duurder dan je doorgaans ziet op internet, maar altijd de juiste spullen en de juiste kwaliteit. Voor een 2-liter hebben ze alles op voorraad.
Benzinelucht: haal de beschermplaat onder je benzinetank eens los en controleer de leiding die de 2 helften verbindt. Kan je meteen de boutjes van het koppelstuk vervangen, maar dat terzijde.
Onderdelen: Maar is er geen lijst met onderdelen, ik kan onderdelen rechtstreeks bestellen.
Benzinelucht: De lucht komt van voor, er is geen lekkage te zien onder de tank.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Lucluc;182164 schreef : Ik haal mijn beurtspullen altijd bij Slubo in Doetinchem. Wel iets duurder dan je doorgaans ziet op internet, maar altijd de juiste spullen en de juiste kwaliteit. Voor een 2-liter hebben ze alles op voorraad.
Toch gek, ik heb eigenlijk helemaal 0,0 goede ervaring met dat bedrijf. Zodra ze zien dat je met een 300-serie bent, hebben ze of helemaal niets meer of ze weten het niet.
Ik ga altijd fijn naar de dealer, daar staat de koffie tenminste klaar.
- V300 register
- Verbannen
-
Jan: luchtfilter, rotor (jij moet die voor het kleine asje hebben en laat je er niet 1 met toerenbegrenzer aansmeren), verdeelkap, bougies, bougiekabels, benzinefilter, oliefilter, olie. Op dat Volvospul staat gewoon of het voor B200E is. Anders maak je een lijstje op Hbase.