Koelslangen
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Wie weet waar ik slangen kan krijgen, NOS of echt nieuw maakt niet uit, desnoods gebruikte slangen. Als ik maar reserve heb.
De onderdeelnummers (van de vier slangen; 2x tussen expansievat en radiateur, 1x onderste radiateurslang en 1x bovenste radiateurslang) zijn als volgt:
- 942700-6 (of 3294977)
- 3294295-5
- 3293561-1
- 3293560-3, later gewijzigd naar 3209164
De nieuwe radiateur heb ik al, nu die twee radiateurslangen nog.
Wie heeft tips?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
heb je sowieso geen universele slangen voor dit soort dingen? dat verbaast mij..
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-

- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Kevin;175296 schreef : Het is jammer dat je niet op de sleuteldag bent, want volgens mij heb ik nog zo'n slang liggen van een 240. Dan had je even kunnen kijken.
Tja, een kleine 350 km rijden voor enkel het wisselen van de boutjes van het koppelstuk ging me iets te ver

@ Jos: kleppendeksel begon helemaal te bladderen, tijdens het vervangen van de pakking dus maar gelijk geschuurd en hittebestendig RedblockRood gespoten

er moet nog een nieuwe vuldop op + letters 'Volvo' terug grijs maken
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-

- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Deze reactie kreeg ik van Volvo NL n.a.v. een mail van me of er in het buitenland nog iets lag;
Volvo schreef : Geachte heer Ruizendaal, Naar aanleiding van uw e-mail berichten wij u het volgende over de opgegeven onderdeelnummers:
3294977 (--> 942700), gewijzigd in 981376 en is leverbaar
3294295 is niet meer leverbaar
3293561 is niet meer leverbaar
3209164 is niet meer leverbaar
Wellicht kunt u voor de levering van de laatste 3 onderdelen contact opnemen met de Volvo 300 club. Adressen treft u aan op internet. ( eventueel Google)
Kijk, is er dus toch nog iets leverbaar, en leuk dat ze verwijzen naar de club! Helaas kan ik er niets mee...
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Bij Dafhobby heb ik een NOS radiateurslang (onderste) en gebruikte bovenste slang gevonden. Eindelijk

Danny vroeg me of er meer interesse was voor deze radiateurslangen voor de 2-liter. Als er voldoende interesse is, kan hij ze misschien laten namaken. Zie daarvoor een ander topic met een poll.