Mijn 360 met B230E is weer lopend, maar stationair wil hij nog niet.
Ik heb de auto voordat de aandrijving vervangen werd perfect lopend uit elkaar gehaald. Hij liep nagenoeg trillingsvrij stationair.
Nu heb ik dus de aandrijflijn er onder uit gehad en gewisseld, tevens de motor een keer er uit gepakt voor een gehele inspectie. Alles teruggebouwd en nu wil hij stationair niet lopen.
Ik heb de auto eerst afgesteld aan de CO-meter met een lekke uitlaat. Dat zou een probleem kunnen zijn maar ik heb geen CO-meter dus dat kan ik nu niet meten.
Als ik gas geef loopt hij bij 1000 toeren en meer gewoon rustig (iets "grover" dan voorheen, maar niets aparts).
Als ik het gas loslaat valt de motor uit.
De stationair-regelschroef onder de gasklep geeft weinig verandering. Ook de CO-stelschroef lijkt bijzonder weinig te doen.
Heeft iemand een tip hoe ik de auto in mijn eentje kan afstellen? (ik kan dus niet in de auto starten en tegelijk onder de motorkap gaan stellen).
Dan heb ik nog een 2de vraag:
Als ik de auto start komt er een hard bonkend geluid van de motorruimte af, en het lijkt een beetje van onderaf te komen. Ik heb de koppeling constant ingetrapt dus het kan niet van de aandrijving afkomen. Kan het zijn dat de (imitatie-)voorpijp van de uitlaat het geluid maakt omdat deze iets onder spanning gemonteerd is omdat hij niet goed past?