Nummer naald B19A
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Scheelt een hoop gemier en gepeuter, het nummer staat namelijk wel op de naald, maar net op het stukje waar de naald in de bus steekt (die op zijn beurt weer in de zuiger zit).
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
www.bccp.nl
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Ik heb daar niet eens meer naar gevraagd, maar zakelijk gevraagd of ik de order kon annuleren.
BCCP heeft 'm op voorraad, direct afgerekend en volgende week binnen. Klaar.
Snel de naald vervangen, kan de carburateur van de DLS er ook eindelijk weer op en heb ik mijn eigen carbje weer terug.
Als ik het voor 5 april nog red om ??k die te voorzien van een nieuwe naald (heb er twee besteld) is dat helemaal mooi, zit nu op 4/4,5 % CO en ik heb geen zin in een verbruik van 1:9.
Mijn record carburateur van het blok af - openhalen - naald verwisselen - weer in elkaar - weer op het blok is nu 21 minuten.
Wat een heerlijk simpele carburateur is het toch, jij had volkomen gelijk Jean-Luc!
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;96699 schreef : Ik heb een maand zitten wachten op die lui van Slubo zonder ook maar ??n telefoontje te hebben gehad. Toen ik gisteren belde, zij men: "we hebben een groot probleem".
O, ik ben er vrijdag nog geweest. Ze hebben vaak wel de dingen die ik nodig heb. Het verbaast me dat ze die naald niet op voorraad hadden.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Ik heb trouwens even een gruwelijke spelfout verbeterd die ik dankzij jouw quote zag

- V300 register
- Verbannen
-
:wtf2:volvofiel;96699 schreef : ... zei men...
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Ik ben benieuwd hoe dat rijdt zeg