Koppelstuk
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Nu heb ik het plan gevat om de wagen half van de transporter te rijden zodat ik relatief veel ruimte onder de auto heb. Klopt het fabeltje dat dit koppelstuk aan te draaien is en dan nog een x aantal kilometers meegaat?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-

- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Toch bedankt voor het aanbod:y:
@ Laurens: ik ga het morgen proberen!
- V300 register
- Verbannen
-
Mijn eigen volvo 300 ga ik morgen ophalen maar daar is nog geen probleem met het koppelstuk. Wil het er liever niet voor het maken van een tekening onderuit halen.
Alvast vriendelijk bedankt,
Frank
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
fmfvansteene;86206 schreef : Is er iemand die een koppelstuk heeft liggen en verstand heeft van werktuigbouwkundig tekenen? Ik zou graag een tekening hebben zodat ik eea wellicht na kan maken van een steviger materiaal. Ik heb indien nodig de beschikking over de nodige machines dus wil eens kijken of ik hier iets mee kan.
Mijn eigen volvo 300 ga ik morgen ophalen maar daar is nog geen probleem met het koppelstuk. Wil het er liever niet voor het maken van een tekening onderuit halen.
Alvast vriendelijk bedankt,
Frank
Heb wel een koppelstuk liggen(nieuw) en zal mijn pa vragen of hij hem na kan tekenen met autocad
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Wat een loodzware joekel zeg. Ben ik even blij dat ik de aanhanger van het werk kon meenemen! Paste precies, was 247 cm, binnenmaat aanhanger 250 cm.
Anjo, kunnen we zondag de zaak zo omwisselen:p
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
AvdAkker;87626 schreef : nou, zet dat "zo" maar uit je hoofd, zal vast wel bikkelen worden;D
Daarom ook dat "

Hopelijk heeft het bikkelen resultaat! Ik kan niet wachten om het eerste ritje te maken:D