Hier ook nog maar ff een keer over het verbruik
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Ik deed er zoals je ziet wat langer over... maar dat komt vast omdat ik het niet zelf geschreven heb... :cool:lucluc;18871 schreef : Sorry Jeroen, ik schrijf soms sneller dan mijn schaduw. Als ik het achteraf teruglees, dan moet ik ook 1 seconde nadenken.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
bodejodel;18874 schreef : Ik deed er zoals je ziet wat langer over... maar dat komt vast omdat ik het niet zelf geschreven heb... :cool:
Haha

- V300 register
- Verbannen
-
En voor Luc: wat mij niet lekker zat was dat het verbruik continu rond de 1op9 of nog slechter was, terwijl ik wist dat het beter moest kunnen. Mijn bericht hierboven was dus vooral bedoeld om mijn blijdschap mede te delen:)
- V300 register
- Verbannen
-

De mijne zit gemiddeld iets boven de 1:10, meestal stad en provinciale wegen. De snelweg rijd ik meestal wel door, dus komt het verbruik ook niet ten goede.
Een maat van me heeft een Mazda 323 f uit '96, leuk wagentje opzich, Vrij vlot met een 1.6 16V motortje. Maar die verbruikt dus 1:8,7 :eek: . Daarbij legt ie het af tegen de 360 met een sprintje.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
zelfde defect leidt bij een 360 tot een gebruik van 1 op 4 ofzo

- V300 register
- Verbannen
-
- Frank de Boer
- Nieuw lid
-
Met mijn auto rij ik normaal 1 op 7,5. Maar das meestal wel korte stukken en zware rechtervoet. Heb van't weekend tank leeggereden op de snelweg, heb toen 1 op 9,5 gereden. Zuinigste tot nu toe. Maar dan wel met 135 pk onder de kap

- V300 register
- Verbannen
-
Valt me trouwens wel op dat ik het lang niet slecht doe met 1:10 gemiddeld, inclusief het filmpje elders op dit forum

- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
N/A motoren laten zich helaas niet zo goedkoop tunen als turbomotoren.