Een heleboel vragen over mijn 360 GLT b87
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
21-02-2005 13:16 #624091
door V300 register
Een heleboel vragen over mijn 360 GLT b87 is gemaakt door V300 register
Afgelopen vrijdag heb ik een leuke 360 gekocht met kleine 180.000 km op de teller.
Het is een 4 deurs sedan in de kleur blauw.
Met al wat opties erop,
open dak, koplampwissers, stuurbekrachtiging, stoelverwarming, mistlampen, trekhaak, klokje, centrale deurvergrendeling.
Als ie woensdag een beetje door de apk komt dan wil ik nog wat opties er zelf inbouwen.
Ik kan een 2de 360 kopen die een airco heeft, is dit makkelijk over te zetten.
Tevens wil ik electrise ramen en spiegels (ook verwarmd)
Leren bekleding voorin, en acherin als dat een optie was ?
Zijn er nog meer opties die ik dan nog kan inbouwen ?
Ik heb onder tussen al wat vraagjes,
mijn km teller doet het niet meer na 2 dagen beetje doorrijden.
De temperatuur meter hetzelfde alleen weet niet of dit al zo was bij de aankoop.
De sigaretten aansteker doet het niet.
Alle zekkeringen links boven onder de moterkap heb ik na gekeken en die zijn goed.
Waar kan ik gaan zoeken, iemand trouwens info over de zekeringen, Voor welke functie's zijn ze.
Hoe bedien ik de ruitenwissers van de koplampen, aangezien die niks doen als ik gewoon me ruitenwissers activeer.
Of moeten die dan werken en dus ook nageken worden.
Als ik de stoelverwarming aanzet merk ik er niet zoveel van.
Is de draaiknop die aan de binnenkant van de stoelen zit voor de stoelverwarming ?
Het is een 4 deurs sedan in de kleur blauw.
Met al wat opties erop,
open dak, koplampwissers, stuurbekrachtiging, stoelverwarming, mistlampen, trekhaak, klokje, centrale deurvergrendeling.
Als ie woensdag een beetje door de apk komt dan wil ik nog wat opties er zelf inbouwen.
Ik kan een 2de 360 kopen die een airco heeft, is dit makkelijk over te zetten.
Tevens wil ik electrise ramen en spiegels (ook verwarmd)
Leren bekleding voorin, en acherin als dat een optie was ?
Zijn er nog meer opties die ik dan nog kan inbouwen ?
Ik heb onder tussen al wat vraagjes,
mijn km teller doet het niet meer na 2 dagen beetje doorrijden.
De temperatuur meter hetzelfde alleen weet niet of dit al zo was bij de aankoop.
De sigaretten aansteker doet het niet.
Alle zekkeringen links boven onder de moterkap heb ik na gekeken en die zijn goed.
Waar kan ik gaan zoeken, iemand trouwens info over de zekeringen, Voor welke functie's zijn ze.
Hoe bedien ik de ruitenwissers van de koplampen, aangezien die niks doen als ik gewoon me ruitenwissers activeer.
Of moeten die dan werken en dus ook nageken worden.
Als ik de stoelverwarming aanzet merk ik er niet zoveel van.
Is de draaiknop die aan de binnenkant van de stoelen zit voor de stoelverwarming ?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
21-02-2005 13:24 #635779
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Een heleboel vragen over mijn 360 GLT b87
De koplampwissers doen het volgens mij alleen als je je ruitensproeiers gebruikt.
De stoelverwarming werkt alleen als de stoel nog koud is (minder dan 15 graden zo uit mijn hoofd). Als je hem aanzet, verwarmt hij de stoel een tijdje en schakelt dan anzelf weer uit. PAs als de stoel weer onder de 15 graden komt, gaat hij weer aan.
De draaiknop aan de rugleuning van je stoel is bedoeld om je lendesteun te verstellen.
De stoelverwarming werkt alleen als de stoel nog koud is (minder dan 15 graden zo uit mijn hoofd). Als je hem aanzet, verwarmt hij de stoel een tijdje en schakelt dan anzelf weer uit. PAs als de stoel weer onder de 15 graden komt, gaat hij weer aan.
De draaiknop aan de rugleuning van je stoel is bedoeld om je lendesteun te verstellen.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
21-02-2005 13:37 #635780
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Een heleboel vragen over mijn 360 GLT b87
airco makkelijk omzetten?
in principe kan het. makkelijk is anders. je zult waarschijnlijk het snelst klaar zijn door de auto's naast elkaar te zetten en alles wat met de airco te maken heeft over te zetten. daarbij moet je denken aan de complete kachelunit in de motorruimte (met daarin de verdamper), leidingen, de pomp inclusief steun en riemaandrijving, de condensor (komt voor de radiator) en nog wat kleine dingen zoals bedrading en het bedieningsknopje.
daarna moet je de installatie laten vullen met koelmedium.
tussen montage en vullen mag de pomp NIET draaien. dan is ie namelijk 'om klappers'
ook moet het olieniveau in de pomp goed zijn.
dat laatste zul je zowieso moeten uitbesteden, er zijn wel aardig wat garages die een vulinstallatie hebben staan. het is trouwens ook bij de ingebouwde auto nodig om hem opnieuw te laten vullen.
Groetjes
in principe kan het. makkelijk is anders. je zult waarschijnlijk het snelst klaar zijn door de auto's naast elkaar te zetten en alles wat met de airco te maken heeft over te zetten. daarbij moet je denken aan de complete kachelunit in de motorruimte (met daarin de verdamper), leidingen, de pomp inclusief steun en riemaandrijving, de condensor (komt voor de radiator) en nog wat kleine dingen zoals bedrading en het bedieningsknopje.
daarna moet je de installatie laten vullen met koelmedium.
tussen montage en vullen mag de pomp NIET draaien. dan is ie namelijk 'om klappers'
ook moet het olieniveau in de pomp goed zijn.
dat laatste zul je zowieso moeten uitbesteden, er zijn wel aardig wat garages die een vulinstallatie hebben staan. het is trouwens ook bij de ingebouwde auto nodig om hem opnieuw te laten vullen.
Groetjes
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
21-02-2005 13:38 #635781
door V300 register
Dat ga ik vanmiddag even testen, meteen ruitensproeier bakje volgooien.
Die draaiknop is dus om je hoofdsteun naar benden of boven te doen ?
Kan iemand dit bevestigen en tevens dat van die 15 graden voor de stoelverwarming
Wouter, hoeveel kost dat omgeveer dat opnieuw vullen.
En is dat overzetten in een dag te doen.
Nog dingen die ik zou moetn vervangen behalve v-snaartje (gister ochtend al strakker moeten stellen)
(Bericht gewijzigd door Alois de Croon op 21 februari 2005)
Die draaiknop is dus om je hoofdsteun naar benden of boven te doen ?
Kan iemand dit bevestigen en tevens dat van die 15 graden voor de stoelverwarming
Nog dingen die ik zou moetn vervangen behalve v-snaartje (gister ochtend al strakker moeten stellen)
(Bericht gewijzigd door Alois de Croon op 21 februari 2005)
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-02-2005 13:53 #635782
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Een heleboel vragen over mijn 360 GLT b87
Draaiknop is voor je LENDENsteunverstelling.
ALS die het doet krijg je een extra steuntje in je rug als je daar aan draait...
Je hoofdsteunen staan vast.
Lederen belkeding was ook te krijgen, ik heb het er ook in zitten.
ALS die het doet krijg je een extra steuntje in je rug als je daar aan draait...
Je hoofdsteunen staan vast.
Lederen belkeding was ook te krijgen, ik heb het er ook in zitten.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
21-02-2005 14:17 #635783
door V300 register
Bij een 440 werkt het koplampreinigingssysteem als je de ruitensproeiers bedient EN hoofdverlichting (dim/grootlicht) ingeschakeld hebt.
Als je een geen licht aan hebt en je sproeit de ruiten, horen de koplampen niet te gaan wassen.
Althans, zo werkt het bij een 440, zou er niet raar van opkijken als een 300 ongeveer via hetzelfde principe werkt.
mvg
dennis
Als je een geen licht aan hebt en je sproeit de ruiten, horen de koplampen niet te gaan wassen.
Althans, zo werkt het bij een 440, zou er niet raar van opkijken als een 300 ongeveer via hetzelfde principe werkt.
mvg
dennis
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
21-02-2005 14:38 #635784
door V300 register
www.evenvragenaandegaragebijjouindebuurt.nl
hangt er vanaf hoe goed je kunt sleutelen. als het uit en inbouwen van grote technische componenten bekende kost is moet dat wel te doen zijn. zelf zou ik er een weekend voor uittrekken.
www.evenvragenaandegaragebijjouindebuurt.nl
hangt er vanaf hoe goed je kunt sleutelen. als het uit en inbouwen van grote technische componenten bekende kost is moet dat wel te doen zijn. zelf zou ik er een weekend voor uittrekken.
Moderators: Mark Smeets