Koppelstuk
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
27-08-2005 00:19 #624077
door V300 register
Koppelstuk is gemaakt door V300 register
Het koppelstuk waarmee de cardanas en de ingaande as van de versnellingsbak gekoppeld zijn was eens los gekomen. Ik heb dit toen gewoon weer kunnen vastdraaien. Nu, 10.000 later is de cardanas in het koppelstuk doorgeslipt. Met als gevolg dat de vertanding in het koppelstuk afgevlakt is. Hopelijk zijn de asvertandingen niet te veel afgetopt en kan ik de boel weer aan het rijden krijgen door een nieuw koppelstuk te monteren.
Heeft iemand tips en trucs om de versnellingsbak met eindreductie makkelijk van onder de achteras te krijgen? Ik heb al eens de koppeling vervangen en die versnellingsbak ging toen na veel vloeken van onder de achteras.
Jelle
Heeft iemand tips en trucs om de versnellingsbak met eindreductie makkelijk van onder de achteras te krijgen? Ik heb al eens de koppeling vervangen en die versnellingsbak ging toen na veel vloeken van onder de achteras.
Jelle
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
29-08-2005 21:18 #635990
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Koppelstuk
Heeft er dan nog nooit iemand problemen gehad met dit koppelstuk?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
29-08-2005 22:24 #635991
door V300 register
je moet contact opnemen met Jelle (toeval..) Venema uit Damwoude. die weet vast raad met dit probleem, en heeft waarschijnlijk je gezochte onderdeel zo liggen.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
31-08-2005 22:41 #635992
door V300 register
Ik heb een nieuw koppelstuk gemonteerd. De inwendige vertanding van 1 helft van het koppelstuk was helemaal weg. Geen wonder dat ik geen aandrijving meer had.
Jelle
Jelle
Moderators: Mark Smeets