Stabilisatorstang GL
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
15-08-2005 22:56 #624066
door V300 register
Stabilisatorstang GL is gemaakt door V300 register
Ik heb een mooie 360 Gl Hatchback die rijdt als een dolle. Als ik over een drempel o.i.d. rijd hoor ik een soort knoep. Net alsof iets de grond raakt. Ik las op dit forum dat dit een bekend probleem met de stabilisatorstang is. Kan iemand mij uitleggen hoe ik dit probleem verhelp?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
02-11-2005 00:05 #635977
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Stabilisatorstang GL
ik heb hetzelfde probleem (of iets vergelijkbaars) gehad.
het euvel lag in de uitlaat die vreemd gemonteerd zat. controleren kan door naar de bocht in de eindpijp te kijken terwijl iemand anders het liefst op je trekhaak loopt te springen. bij mij liep dat eindstukje nl langs mn bladveer en dat geeft een oudhollands "KLOENK"-geluid als je over drempels gaat of met 4of meer personen over een rotweg rijd.
tijdelijke oplossing om het te controleren was een spanband om de demper+pijp naar mn trekhaak, later hebben we em met een brander verbogen.
het euvel lag in de uitlaat die vreemd gemonteerd zat. controleren kan door naar de bocht in de eindpijp te kijken terwijl iemand anders het liefst op je trekhaak loopt te springen. bij mij liep dat eindstukje nl langs mn bladveer en dat geeft een oudhollands "KLOENK"-geluid als je over drempels gaat of met 4of meer personen over een rotweg rijd.
tijdelijke oplossing om het te controleren was een spanband om de demper+pijp naar mn trekhaak, later hebben we em met een brander verbogen.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
02-11-2005 13:13 #635978
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Stabilisatorstang GL
Mijn roestige exemplaar had een rot krikpunt achter dat tussen de bladveer gedrukt zat, dat gaf ook een gek geluid over drempels etc.
Moderators: Mark Smeets