volvo 340 diesel
- V300 register
- Verbannen
Ook die rubbermatten van Volvo, leuk detail.
En die bekleding ziet er ook nog mooi uit.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
leonsteyns;239704 schreef : Gefeliciteerd! Een mooie wagen, hoor...
Ook die rubbermatten van Volvo, leuk detail.
En die bekleding ziet er ook nog mooi uit.
Ja toch ik ga morgen even vanbinnen schoonmaken buitenkant is netjes nu nu de rest nog hehe
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Robbert Jan Veraa
- Nieuw lid
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
volvomania;239711 schreef : Heb je die filter voor het monteren wel "opgegoten"?
Ja !! Hij is goed ontlucht.... alsik. Nu de ontluchting losdraaien spuit de diesel eruit zonder ook maar 1 bel.lucht....
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Eerst het systeem op (handmatig) druk moest pompen met de zwarte knop op de/bij de brandstofpomp.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
joop240;239722 schreef : Weet nog uit mijn Volvo 340 diesel tijd dat ik na het leeg rijden van de tank.
Eerst het systeem op (handmatig) druk moest pompen met de zwarte knop op de/bij de brandstofpomp.
ja dat heb ik allemaal wel gedaan....
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
EDIT; Volgens mij zou dit systeem wel degelijk zelf ontluchtend moeten zijn, maar soms zit er net effe teveel lucht in en wil het niet. Je toevoer naar de inspuitpomp is goed, dat zie je op het filmpje wel.
Heb zelf veel gezeik meegemaakt met Bosch VP44 pompen. O.a. op de Audi A6 V6TDI van mijn vader hebben we verschillende keren problemen gehad door kleine luchtbellen die via het thermostaatklepje van het dieselfilter in het systeem kwamen. Die auto had ook geen aanvoerpomp, zoog via de inspuitpomp alles vanuit de tank door het filter etc.
Ontluchten was ook veel werk, slangen afklemmen, loshalen etc. Het makkelijkste was meestal om gewoon de injector leidingen een paar slagen los te maken.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
Wouter;239730 schreef : ik zou eerst de leidingen bij de verstuivers allemaal eens een paar slagen losgooien en dan weer proberen. als je daar zonder tegendruk nog steeds helemaal niks krijgt is er iets mis met de inspuitpomp. Heb je die stopklep al gedemonteerd/bekeken??
EDIT; Volgens mij zou dit systeem wel degelijk zelf ontluchtend moeten zijn, maar soms zit er net effe teveel lucht in en wil het niet. Je toevoer naar de inspuitpomp is goed, dat zie je op het filmpje wel.
Heb zelf veel gezeik meegemaakt met Bosch VP44 pompen. O.a. op de Audi A6 V6TDI van mijn vader hebben we verschillende keren problemen gehad door kleine luchtbellen die via het thermostaatklepje van het dieselfilter in het systeem kwamen. Die auto had ook geen aanvoerpomp, zoog via de inspuitpomp alles vanuit de tank door het filter etc.
Ontluchten was ook veel werk, slangen afklemmen, loshalen etc. Het makkelijkste was meestal om gewoon de injector leidingen een paar slagen los te maken.
ik heb een bmw gehad een 324d ook drama met onlucht ik zette daar gewoon de tank onder druk en zorde dat die geforceerde brandstof kreeg en meestal werke dat ik ga dat ook is bij deze volvo proberen en als dat ook niet werkt tja
DAN WORD IK GEK HAHAHAHHA
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.