Motor na starten op hol
- Robbert Jan Veraa
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-09-2017 07:47 #972265
door Robbert Jan Veraa
Waarom laat je em dan gewoon niet repareren bij DH?
Als alternatief zou je ook de onderdelen kunnen bestellen (dan heb je vers spul tenminste) of, als ie komt, BBB vragen de onderdelen mee te nemen....
Beantwoord door Robbert Jan Veraa in topic Motor na starten op hol
huysmans;246881 schreef : BTW zijn er plannen voor een sleuteldag dit najaar? (bij DAF hobby) De koppeling slipt nu als een gek, dus ik ben bang dat de koppeling gaar is. (en bij DAF hobby hebben ze ze op voorraad, dus dat zou me goed uitkomen als locatie
)
Waarom laat je em dan gewoon niet repareren bij DH?
Als alternatief zou je ook de onderdelen kunnen bestellen (dan heb je vers spul tenminste) of, als ie komt, BBB vragen de onderdelen mee te nemen....
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Minder
Meer
22-09-2017 10:35 #972288
door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Motor na starten op hol
Zojuist ook nog Enschede toegevoegd aan de lijst met sleuteldagen, op 28 oktober.
Je kunt dus nog kiezen uit 4 sleuteldagen in 2 maanden tijd. Een ongekende luxe zou ik bijna zeggen!
Je kunt dus nog kiezen uit 4 sleuteldagen in 2 maanden tijd. Een ongekende luxe zou ik bijna zeggen!

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
23-09-2017 09:59 #972296
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Motor na starten op hol
Grandioos, dan kijk ik wat planningb technisch gaat passen, Lijntje komt dan op de ambulance. (Het toerental bij 50 is al belachelijk nu, snelweh doe ik er niet mee) Ik bestel wel een koppelingset. Is dan toch het makkelijkste.
Edit: zut besteld (koppelingsplaat, drukgroep, stelplaatjes) en aangemeld voor Liende. Wordt vrijdag avond opladen en dan zaterdag op tijd op pad. (mits het in de planning van de sleuteldag past)
Edit: zut besteld (koppelingsplaat, drukgroep, stelplaatjes) en aangemeld voor Liende. Wordt vrijdag avond opladen en dan zaterdag op tijd op pad. (mits het in de planning van de sleuteldag past)
Moderators: Mark Smeets