Ophanginspunten uitlaat + temperatuur meter

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
04-11-2014 21:37 #633491 door V300 register
Ophanginspunten uitlaat + temperatuur meter is gemaakt door V300 register
Hoi,

De ophangingspunten van mijn uitlaat zijn afgebroken..
Nu heb ik 2 plaatjes gemaakt met een haak aan, mag ik deze met revetten/klinknagels vastmaken in het chassis?

Of gaan ze hier moeilijk over doen op de keuring?

Nog een probleempje dat ik heb. Mijn temperatuur metertje gaat soms direct naar oververhit en gaat het lampje ook branden, andere keren blijft hij helemaal links hangen..
Weet iemand de oorzaak hier van? slechte sensor vermoed ik, of kan het complexer zijn?

Alvast bedankt!

Mvg
Jeroen

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
04-11-2014 21:43 #951775 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Ophanginspunten uitlaat + temperatuur meter
Bij mij waren ze heel mild voor de uitlaatbevestiging: ze hebben het 2 jaar gewoon niet opgemerkt dat het achterste punt (aan de knalpot) er simpelweg niet was, dus als ge het wa proper afwerkt..
Maar waarom niet gewoon lassen?

Dat probleem met de temperatuurmeter lijkt mij op een slecht contact, haal het stekkertje aan de sensor aan de waterpomp eens los en maak het roestvrij/gebruik wat contactspray.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
04-11-2014 22:11 #951777 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Ophanginspunten uitlaat + temperatuur meter
Ik heb niet direct een laspost ter beschikking.. de wagen is nog niet verzekerd en gekeurd dus kan er zomaar niet ergens mee naartoe rijden..

heb het contactje al schoongemaakt (met een staalborsteltje). Ook met contactspray helpt het niet.

Waar komt het kabeltje dat er op zit precies uit? (zo kan ik zelf een kabeltje proberen trekken om uit te sluiten dat er een probleem in het origineel kabeltje zit)

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC