verschil schakelpook 4 en 5 gang
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
Ik heb de 4 gang door een 5 gang vervangen maar nu moet ik de schakel beveiliging van de achteruit versnelling intrekken om de in de eerste en tweede versnelling te kunnen schakelen, of is dit af te stellen?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
In mijn 345 maakte het continu contact in R, 1 en 2 waardoor in die drie versnellingen de achteruitrijlichten brandden

- V300 register
- Verbannen
-
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-

- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
Davidc;215413 schreef : Wil je nog een gratis pookknop hebben van een 5 bak? Die heb ik hier toch nog liggen
Kom zaterdagochtend langs Echt gereden om naar zuid Limburg te gaan.. Kan hem eventueel bij het tankstation naast de Mcdonalds afgeven als je dat wilt.
Bedankt voor het aanbod maar ik heb een pookknop van de 5 bak, beter gezegd het plaatje voor de 5 bak al een tijdje op de pook gezet, als stimulatie om de bak om te wisselen
Wouter;215419 schreef : een stiekeme 5e versnelling is toch juist gaaf?
ik had het andersom een tijd een 5 bak knop met een 4 bak
Nu het schakel mechanisme is af gesteld is het een genot om met de 5 bak te rijden. Het scheelt iets van een 500 rpm minder in vergelijk met de 4 bak.
Ik ben nu benieuwd naar het verbruik die zit toch redelijk, gemiddeld net iets over de 1 : 10 op LPG.