Carburateur Weber 32DIR83
- Jelle van Neerven
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-06-2012 12:02 #632048
door Jelle van Neerven
Carburateur Weber 32DIR83 is gemaakt door Jelle van Neerven
Beste forumlezers,
ik ben op zoek naar een [mod] knip, advertentie. Advertenties, ??k "gevraagd", horen in de advertentierubriek op de website: www.volvo300club.nl/advertenties.php [/mod]
Groet, Jelle van Neerven
ik ben op zoek naar een [mod] knip, advertentie. Advertenties, ??k "gevraagd", horen in de advertentierubriek op de website: www.volvo300club.nl/advertenties.php [/mod]
Groet, Jelle van Neerven
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
06-06-2012 23:09 #909043
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Carburateur Weber 32DIR83
Hoi Jelle,
Ik heb even woest in je post geknipt, want advertenties zijn verboden op het forum. Helaas is daarmee ook je tweede vraag foetsie gegaan, dus misschien kan je het nog eens proberen z?nder er direct een advertentie van te maken. Voorzetje:
"Ik heb een probleem met mijn carburateur, zus en zo is er mis. Kan iemand mij vertellen hoe ik dat oplos? En als dat niet op te lossen is; zou een ander type carburateur (bijv. Weber xxxdiryyy) passen? Wat komt daar bij kijken?
Oh ja, ik heb inmiddels een advertentie geplaatst op de website voor een evt vervanger..."
Succes!
Ik heb even woest in je post geknipt, want advertenties zijn verboden op het forum. Helaas is daarmee ook je tweede vraag foetsie gegaan, dus misschien kan je het nog eens proberen z?nder er direct een advertentie van te maken. Voorzetje:
"Ik heb een probleem met mijn carburateur, zus en zo is er mis. Kan iemand mij vertellen hoe ik dat oplos? En als dat niet op te lossen is; zou een ander type carburateur (bijv. Weber xxxdiryyy) passen? Wat komt daar bij kijken?
Oh ja, ik heb inmiddels een advertentie geplaatst op de website voor een evt vervanger..."
Succes!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
06-06-2012 23:23 #909046
door V300 register
Vragen waar je zo iets kunt kopen of vinden, mag dat eigenlijk wel?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
06-06-2012 23:34 #909047
door V300 register
Jawel, daar zijn we soepel in. Maar dan moet het wel een beetje lastig te vinden zijn en ik kan me dat in dit geval zeer goed voorstellen.
Het ging om een B14.1 als ik me goed herinner en of de solenoid voor de stationairsproeier nog ergens te krijgen is. Nu weet ik dat die anders is voor de oudjes. Ik heb nog een oude carburateur liggen in Heerde, die kwam uit een Blue Special uit 1980, dat was oorspronkelijk een carburateur die dus op een 14.2?! heeft gezeten. Komen die overeen? Zo ja, dan mag je die zo hebben.
Zie hier op deze foto:
(groot formaat: www.mijnalbum.nl/GroteFoto-YBSTK4NQ.jpg )
Het ging om een B14.1 als ik me goed herinner en of de solenoid voor de stationairsproeier nog ergens te krijgen is. Nu weet ik dat die anders is voor de oudjes. Ik heb nog een oude carburateur liggen in Heerde, die kwam uit een Blue Special uit 1980, dat was oorspronkelijk een carburateur die dus op een 14.2?! heeft gezeten. Komen die overeen? Zo ja, dan mag je die zo hebben.
Zie hier op deze foto:
(groot formaat: www.mijnalbum.nl/GroteFoto-YBSTK4NQ.jpg )
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
06-06-2012 23:40 #909048
door V300 register
nope, 14.4, en het ging om de hele carb. En volgens mij is daar nog relatief veel voor te vinden.punkazz;201307 schreef : (...)
Het ging om een B14.1 als ik me goed herinner
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
06-06-2012 23:44 #909049
door V300 register
Maar deze solenoid is toch wel anders dan ik ken van een 14.4? Let wel, 't was een samengeraapt 'zooitje' onder de kap. Ik vraag me wel af of hij het nog doet, aangezien hij op benzine crappy liep.
Nog een picture:
(groot: www.mijnalbum.nl/GroteFoto-EJFD8LDP.jpg )
Nog een picture:
(groot: www.mijnalbum.nl/GroteFoto-EJFD8LDP.jpg )
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
07-06-2012 00:06 #909051
door V300 register
- Jelle van Neerven
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-06-2012 07:26 #909081
door Jelle van Neerven
Beantwoord door Jelle van Neerven in topic Carburateur Weber 32DIR83
het is een B14.1E uit 1979
zie foto van @punkazz
als hier dezelfde solenoid in zit ben ik geinteresseerd in de solenoid.
zie foto van @punkazz
als hier dezelfde solenoid in zit ben ik geinteresseerd in de solenoid.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
08-06-2012 14:42 #909089
door V300 register
Ik ben dit weekend in Heerde, ik zal proberen tijd vrij te maken om naar de stalling te gaan. Maar pin me er niet op vast.
Moderators: Mark Smeets