spruitstuk 340 begeeft het...
- V300 register
- Verbannen
-
Heb in Vadis gespeurd; daar zie ik 3 verschillende soorten spruitstukken. Wat zou de goede kunnen zijn?
Wat is verstandig: een tweedehandsje op de kop tikken (ik heb een paar aanbiedingen gehad) of zoeken naar een nieuwe, maar zijn die ergens te koop en wat gaat dat kosten (desnoods dan maar een extra krantenwijk...

We willen onze blanke dame voorlopig nog in beweging :drool: houden, daar is ze nog te leuk voor.
Wie kan me bruikbare tips en aanbevelingen geven?
Dank alvast en groetjes,
Frank Sangers
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Woon jij trouwens vlakbij de bp in baarn? Heb daar in die wijk een keer een witte gespot
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Deze spruitstukken zijn ook zeer goed gezocht en weinig gevonden. En als je er een vind is hij vaak ook gescheurd.
Je hebt een optie om het blok om te bouwen naar een Weber carburateur, deze spruitstukken scheuren namelijk niet.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Erik;195943 schreef : Voor de kosten hoef je het ook niet te laten. Dat zal zo tussen de 3 a 400 euro liggen. Dat valt dus wel mee.
En het voelt of je ineens een Turbo onder de kap hebt:yummie:
- V300 register
- Verbannen
-
Maar bedenk wel, dat je hetzelfde "gelazer" dan weer in korte tijd kunt krijgen....
Geloof dat je er ineens 6 of 7 pk bij hebt als je die weber erop zet. Maar er moet dan veel veranderd worden: spruitstuk, voorpijp, renex, weber erop... Volgens mij heb ik het dan gehad, of niet....
- V300 register
- Verbannen
-
Dat heeft mijn opa wel eens gedaan, en dat kostte zo'n ?50 dacht ik. Alleen, dat kun je niet blijven doen en het probleem zal weer terugkomen...
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-