Waterslangen
- V300 register
- Verbannen
-
Die op de waterpomp zitten plus de bovenste en onderste waterslang en de kachelslangen!Auto is van 1985
Bvd
J.L
Ik ben nieuw hier op het forum,dus ik stel me even voor,
Ik ben een vutter die een zeer lange tijd bij Volvo heeft gewerkt,
dus die 340 modellen kan ik ondertussen dromen,bij de dealer kan ik de slangen niet meer bestellen helaas!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Neem even contact op met Robbert-Jan Veraa. Je kunt hem een bericht sturen via dit forum (gebruiker 'volvomania'). Zijn spullen staan ook op Marktplaats: verkopers.marktplaats.nl/15615331
- V300 register
- Verbannen
-
- Robbert Jan Veraa
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-

- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
volvomania;190291 schreef : En er komen nog meer koelwaterslangen bij, probleem is te beslissen welk project erna te nemen....
nieuwe raamrubbers! Met name die van de voorruit.
- V300 register
- Verbannen
-
gebruikte kachelslangen heb ik voldoende liggen ,alle variaties ! en ook nog een nieuwe waterpomp voor een 1.4
[mod]Bovenstaande is prima, Frank. Je telefoonnummer er onder zetten niet. Om meerdere redenen niet:
-Het lijkt te veel een verkapte advertentie (foei...)
-Iets met privacy, en spambots. Criminelen en ander gajes is bijzonder geinteresseerd in al jouw gegevens...
[/mod]
- Robbert Jan Veraa
- Nieuw lid
-
flyhart;190300 schreef : topmounts
Ik loop al jaren te zeuren om gebruikte exemplaren zodat ik ze opnieuw kan laten produceren in een ruilsysteem.
- V300 register
- Verbannen
-
volvomania;190343 schreef : Ik loop al jaren te zeuren om gebruikte exemplaren zodat ik ze opnieuw kan laten produceren in een ruilsysteem.
Ik weet het.. je hebt er ook nog wel wat nodig. Denk alleen dat iedereen die ze eraf haalt, ook weer terug probeert te zetten, En zo hou je dus weinig topmounts over die naar jou opgestuurd kunnen worden.